loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 451 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 

Photoshop for The Web آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Web

بازدید : 390 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Adobe Muse v3.2 - نرم افزار طراحی سایت بدون نیاز به کد نویسی

ادوبی را بعد از مایکروسافت می توان بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای کاربردی دانست. شرکتی که با تولید ده ها عنوان نرم افزار در دسته بندی های مختلف امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت ها در میان کاربران شناخته می شود چرا که نرم افزارهای تولید شده از سوی ادوبی در هر زمینه ای اگر بهترین نباشند جز بهترین ها شناخته می شوند. Adobe Muse یکی از جدیدترین تولیدات ادوبی است که در زمینه طراحی وب عرضه شده است. نرم افزار بسیار ساده و سبک که بدون نوشتن حتی یک خط کدنویسی یک سایت کامل را طراحی و پیاده سازی می کند. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های مختلف به صورت یک Wizard تمامی محتویات یک سایت را در حالت Design آماده برای انتشار در محیط اینترنت می کند.

بازدید : 775 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود phpDesigner v8.1 - برنامه نویسی به زبان PHP اسكريپت نويسي به زبان هاي مختلف وقتي لذت بيشتري دارد كه از يك پردازشگر كدها هم به صورت مستقيم استفاده كنيم يعني وقتي خطاي خاصي در كدهاي نوشته شده ما وجود دارد نرم افزار به صورت اتوماتيك آن ها را مشخص كرده تا اسكريپت نويس بتوان به سادگي آن ها را ويرايش كند. در زبان اسكريپت نويسي PHP نرم افزارهاي متعددي هستند كه فعاليت مي كنند ؛ يكي از آن ها كه phpDesigner نام دارد قادر است تا به كاربران كمك كنند تا به سادگي كدهاي مختلف را بنويسند ؛ پشتيباني از PHP ، HTML و CSS اولين و مهم ترين خصوصيت اين نرم افزار به شمار مي رود

بازدید : 481 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
مدیریت آسان و قدرتمند یک وبلاگ با WordPress 2.8.4 فارسی


وردپرس یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ بنیان گذاری شده است مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Akismet می باشند عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود.

وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید سته وردپرس فارسی شامل پرونده‌های اصلی وردپرس به‌همراه پرونده‌ی ترجمه‌ی آن‌ها به‌فارسی و افزونه‌ی وردپرس فارسی (افزونه جلالی) می‌باشد که در یک بسته و به‌صورت کامل ارائه شده است آخرین نگارش این بسته، نگارش “استاد کیخسرو پورناظری” می‌باشد و برای وردپرس سری ۲٫۸ ارائه می شود.

دریافت نسخه اصلی

دریافت نسخه فارسی

حجم : 2.6 مگا بایت

سایت اصلی : وردپرس فارسی

موفق باشید
بازدید : 500 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

برنامه نویسی آسان با زبان PHP با Zend Studio 8.0.1

يكي از مشكلات اساسي برنامه نويسان PHP عدم وجود يك محيط مجتمع برنامه نويسي (IDE) است، محيطي كه بتوانند مانند برنامه نويسان ديگر از امكانات آن زبان در يك محيط مشترك تا حد امكان بهره ببرند البته بعضي از شركت ها، نرم افزارهايي در اين زمينه توليد نموده اند كه برنامه نويسان زبان PHP هم بعضاً از آنها استفاده مي نمايند اما هيچگاه از هيچكدام آنها بطور كامل راضي نبوده اند و هميشه كمبودهايي را احساس مي كنند.

Zend Studio نام نرم افزار محبوب و پر طرفداری می باشد. که خبر انتشار نسخه جدید آن هر برنامه نویس PHP ای را خوشحال خواهد کرد. امکانات و ویژگی های بی شمار این نرم افزار باعث کمک به تولید سریع تر و با کیفیت تر پروژه های پی اچ پی میشود و همچنین محیط مناسب آن باعث دسترسی و استفاده مستقیم و سریع به انواع توابع و کد های این زبان برنامه نویسی می شود پشتیبانی نرم افزار از PHP 5.3، تسهیل فراوان در ویرایش کدهای PHP، اشکال زدایی آسان و سریع با بهره گیری از سرور یکپارچه برنامه، وجود Zend Framework داخلی، کارایی بالا و صدها امکان و قابلیت دیگر باث شده است تا Zend Studio در مقامی بالاتر از نرم افزار های همنوع قرار گیرد و از محبوبیت بیشتری در میان برنامه نویسان حرفه ای برخوردار شود. وجود Zend Server که بصورت یک سرور داخلی برای اجرای کدها عمل می کند، بسیار در سریع تر کدنویسی، اشکال زدایی و تست کردن برنامه موثر می باشد و برنامه نویسان محترم قادر خواهند بود تا در وقت خود صرفه جویی نمایند. اگر شما هم از برنامه نویسان این زبان برنامه نویسی کدباز می باشید حتما یکبار از این نرم افزار قدرتمند استفاده نمایید تا با قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد آن آشنا شوید تا از کاربران ثابت آن بشوید. جدیدترین نسخه نرم افزار Zend Studio 7.0 هم اکنون بصورت رایگان از سایت دانلود رایگان قابل دریافت می باشد

بازدید : 834 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

کد نویسی وردپرس قالب وردپرس فیلم آموزشی ساخت قالب وردپرس فیلم آموزشی ساخت قالب فیلم آموزشی طراحی قالب وردپرس طراحی قالب ساخت قالب وردپرس به زبان فارسی تبدیل قالب ورپرس آموزش طراحی قالب وردپرس آموزش طراحی قالب به زبان فارسی آموزش تبدیل قالب وردپرس PSD html ,فیلم آموزشی طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی

با سلام و عرض خسته نباشیدبه تمامی کاربران سایت امروز فیلم آموزشی طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی رو برای شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم که در این فیلم آموزشی از طراحی PSD  قالب در فتوشاپ شروع میشه و بعد از اتمام طرح شروع به کد نویسی و قالب تبدیل به HTML میشه و بعد تبدیل به قالب وردپرس میشه که توسط دوست عزیزم حامد تدریس شده امیدوارم نهایت استفاده رو از این فیلم آموزشی ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

بازدید : 796 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

کتاب آموزشی وب نویسی کتاب آموزشی جامع HTML و CSS وب نویسی برنامه نویسی آموزش وب نویسی آموزش جامع وب نویسی آموزش جامع HTML‌ و CSS آموزش برنامه نویسی آموزش Javascript آموزش HTML5 آموزش HTML آموزش CSS3 آموزش CSS ,۲ کتاب آموزشی جامع وب نویسی HTML5,‌ CSS3 و JavaScript به زبان فارسی

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سایت  در این پست قصد دارم ۲ کتاب آموزش وب نویسی را به زبان فارسی، که عبارتند از آموزش HTML5 – CSS3 و JavaScript را برای شما عزیزان به اشتراک بگذارم. در ادامه مطلب تمامی فصول این دو کتاب درج شده است.

بازدید : 552 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

وب نویسی نسخه ۴.۳.۱۸ نرم افزار Web Acapella نرم افزار ساخت و طراحی وب سایت نرم افزار حرفه ای طراحی وبسایت نرم افزار Web Acapella نرم افزار طراحی وبسایت طراحی قالب حرفه ای طراحی قالب سورس گذر برنامه نویسی اختصاصی سورس گذر آموزش وب نویسی آموزش برنامه نویسی ,نرم افزار ساخت و طراحی وبسایت Web Acapella v4.3.18

نرم افزار Web Acappella کاملاً سازگار با سیستم عامل های ویندوز و مک می باشد و به کاربران توانایی ساخت، ویرایش و انتشار وب سایت های حرفه ای بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی به زبان HTML را می دهد. شما می توانید صفحات وب را به همان میزان آسانی ساخت یک فایل word به وجود آورید. این نرم افزار به شما امکان مشاهده ی وب سایت ساخته شده قبل از انتشار آن بر روی اینترنت را می دهد. کاربران حرفه ای در کوتاهترین زمان و به آسانی می توانند وب سایت های خود را ساخته، به روز رسانی و منتشر کنند. در این نرم افزار ابزارهای مورد نیاز برای ساخت وب سایت های حرفه ای وجود دارد و به آسانی می توانید ابزارهای مفیدی مانند آلبوم های عکس، دکمه ها، منوهای جذاب، فایل های صوتی و تصویری و … را به وب سایت خود بیافزایید. تنها با یک کلیک می توانید وب سایت خود را بر روی دنیای آنلاین منتشر کنید.

بازدید : 327 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

کتاب آموزش طراحی قالب وب سایت

با سلام.در این روزها دیگه همه کاربران میدونن که وب های موجود با کدهای “اچ تی ام ال ” ساخته و نوشته شده اند.با پیشرفت چشم گیر وب و هنر طراحی آن زبان کد نویسی آن چندین برابر سخت تر و غیر قابل فهم تر شد و ابزار های کاری زیادی مانند جداول که اکثرا واسه نمایش دادن نمودارهای داده ای بود به سرعت مورد استفاده نادرست برای پنهان کردن چیدمان ها در صفحات وب قرار گرفتند.ولی با پیدایش الگوهای بسیار خوب آبشاری وب سا سی اس اس روش های نادرست جداول پنهانی از دور خارج شد و جای خود را به سی اس اس داد. و حالا این آموزش راهنمای خوبی برای شما دوستان گرامی می باشد راهنمایی که همه مراحل طراحی قالب را از طراحی در خود فتوشاپ تا کد نویسی در سی اس اس قدم به قدم و نکته به نکته توضیح میدهد.

بازدید : 497 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

طراحی حرفه ای سایت

طراحی وب سایت امروزه به عنوان یک شغل تخصصی با درآمد بالا محسوب می شوند. برای این که یک طراح شوید نیاز به گذارندن دوره های تخصصی مانند HTML , Css , javaScript , ASP , ASP.Net و … دارید تا بتوانید یک طراح حرفه ای با قابلیت اجرایی بالا شوید و تمامی این کار مستلزم چندین سال تلاش شبانه روزی می باشد تا بازدهی کامل و خوبی به دست آورید. Trendy Flash Site Builder محصول شرکت نرم افزاری Trendy می باشد. با کمک این نرم افزار و توانایی هایی که در اختیار کاربر قرار می گیرد کاربران معمولی کامپیوتر نیز می توانند به طراحان حرفه ای سایت های فلش تبدیل شوند. در این نرم افزار تعداد زیادی عکس برای ساخت فلش به صورت پیشرفته می باشد. یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان ساخت یک وب سایت با دارا بودن بیش از یکصد صفحه می باشد. این برنامه دارای تعداد زیادی قالب پیش فرض وب سایت در زمینه های مختلفی مانند ورزشی ، تجاری ، تکنولوژی ، مد و … می باشد که برای شروع کار افراد مبتدی بسیار مفید می باشد.

بازدید : 419 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

Cascading Style Sheets یا به اختصار CSS یکی از زبان های برنامه نویسی به شمار می رود. این زبان برنامه نویسی که بهتر اسکریپ نویسی نام برده شود یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب به شمار می رود. تقریبا این زبان جزیی از تمامی سایت های موجود در اینترنت به شمار می رود. شاید سایتی نباشد که حداقل یک فایل با فرمت CSS را در خود جای نداده باشد، برای راه اندازی هرسایتی معمولا یک فایل با فرمت CSS و بیشتر اوقات با نام Style قرار می گیرد. CSS ها را برنامه نویسان و طراحان وب به خوبی می ناشناسند. شاید افرادی باشندکه ندانند اصلا CSS چیست؟ در نظر بگیرید یک طراحان برای مثال بخواهد تنها ۵ صفحه سایتی را طراحی کند. جدای از زبان برنامه نویسی می بایست قالبی را هم که در آن نوع جداول، پس زمینه ها، فونت ها، رنگ ها و … است، در نظر بگیرد. اگر طراح بخواهد همین قالب را برای ۵ صفحه پیاده نماید هم تعداد خطوطی که نوشته می شود بیشتر خواهد شد و هم این که می بایست در هر ۵ صفحه مدام تعریف کند این خط با چه فونت و با چه اندازه ای باشد. این کار بسیار سخت خواهد شد و ضمن این که احتمال خطا هم در قالب صفحات بیشتر خواهد شد. CSS کار را بسیار آسان کرده است. به سادگی می توان قالب یا همان استایل را در یک صفحه CSS تعریف نموده و سپس تنها با استفاده از یک دستور لینک آن را در صفحه مورد نظر قرار داد. این امر کمک زیادی به طراحان وب می کند. البته نباید CSS ها را دست کم گرفت این زبان برنامه نویسی در بسیار از مراکر آموزشی در ایران و یا حتی در کل دنیا به صورت دروس بسیار مهم تدریس می شود. CSS نکته ای جالب رو با خود به همراه دارد که با هیچ یک از زبان های معروف نظیر PHP یا ASP.Net مشکلی نداشته و بالعکس این دو به CSS ها هم نیاز پیدا می کنند. برای نوشتن این کدها می توان حتی از Notepad ویندوز هم بهره برد اما خوب به طبع این امر زیاد مرسوم  متداول نمی باشد. این بار قصد معرفی نرم افزاری را داریم که تنها برای مهندسان برنامه نویسی CSS ابزاری فوق العاده محسوب نمی شود بلکه طراحان وب سایت ها و برنامه نویسان هم می توانند از آن بهره ببرند. این نرم افزار بسیار کم حجم Blumentals Rapid CSS نام دارد. ابزاری بسیار مناسب و کارا که قدرت برنامه نویسان CSS را می تواند نمابان سازد. مهم ترین قابلیت این نرم افزار افزایش سرعت کاربر درساخت صفحات CSS است. طراح قادر است تا با سرعتی بسیار بالا و البته بسیار آسان اقدام به برنامه نویسی CSS نماید.  کدنویسی فوق العاده آسان خواهد شد، اگر از این ابزار استفاده شود. نکته ای بسیار مهم در مورد این ابزار نمایش آنی کدهای نوشته شده از سوی طراح است. کمتر نرم افزاری پیدا می شود که چنین قابلیتی داشته باشد. یعنی بتواند به صورت لحظه به لحظه کدهای CSS را به تصویر بکشد.  مهندسان CSS که به دنبال ابزاری  مناسب برای دستان هنرمند مغز متفکرشان هستند Blumentals Rapid CSS می تواند ابزاری بسیار مناسب باشد. یادمان باشد که همیشه ، کاربران ابتدا به طرح و قالب و رنگ بندی سایت توجه می کنند و بعد به مطالب آن!

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 660
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,586
  • بازدید ماه : 3,586
  • بازدید سال : 112,082
  • بازدید کلی : 1,905,865
  • کدهای اختصاصی