loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 471 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود Dictionary .NET v7.0.5449.38528 - دیکشنری کامل و رایگان

نرم افزاری که برای این مطلب آماده کرده ایم ابزاری رایگان است که امکان ترجمه کلمات و متون را به زبان های مختلف از جمله فارسی فراهم کرده است. ابزاری به نام Dictionary .NET که بر پایه مترجم گوگل ساخته شده و کمتر از 1 مگابایت حجم آن می باشد. به راحتی اجرا شده و پس از انتخاب زبان های ورودی و خروجی کار ترجمه را در سریعتر زمان ممکن انجام می دهد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به طرز تلفظ صحیح لغات نیز اشاره کرد.

بازدید : 534 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

 

iSpy 6.2.4.0 نرم افزار ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 6.2.4.0

بازدید : 909 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

بازدید : 378 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
 ULTRACOPIERابزاری رایگان برای کپی و انتقال فایل هاست. این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد که عملیات کپی را برایتان راحت تر می کند. با این نرم افزار می توانید فقط با چند کلیک فایل های مختلف را جا به جا نمایید. امکان PAUSE و RESUME کردن عملیات، کنترل سرعت کپی فایل ها، صف فایل های در حال کپی و رابط کاربری مناسب از جمله قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

 

بازدید : 654 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فارسی کمیسیون حساب برنامه ای بسیار سبک و کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید میزان دقیق کمیسیون هر معامله را در زمینه املاک اعم از خرید و فروش، اجاره و یا رهن مطلع شوید و با دانش کامل نسبت به پرداخت کمیسیون بنگاه اقدام نمایید. این نرم افزار طبق جدیدترین  دستور المعل ارائه شده توسط اتحادیه صنف مشاورین املاک کشور، کمیسیون های هر طرف (خریدار یا فروشنده و همچنین موجر یا مستاجر) را محاسبه نموده و به شما نمایش می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار کمیسیون حساب را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Commission محاسبه میزان کمیسیون معاملات املاک با نرم افزار فارسی کمیسیون حساب 1.0

بازدید : 451 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

تقویم شمیم یار ۹۲ به عنوان اولین تقویم کاملا مذهبی دسکتاپی در فضای مجازی ، برای اولین بار توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار شما کاربران گرامی قرار گرفته است.
از امکانات جدید این تقویم می توان به نمایش تاریخ روز و اوقات شرعی در گوشه دسکتاپ ، امکان ثبت یادآوری ، امکان ثبت یادداشت روزانه ، پیامک پاسخگو ،جستجوگر جواب ، خبرنامه ، نمایش متفاوت تعطیلات رسمی و بخش جدید و ویژه معصوم شناسی اشاره کرد.

 

بازدید : 483 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

اين نرم افزار يكي از محصولات برجسته كمپاني Webroot آنتي اسپي وار مي باشد كه تحت عنوان Spy Sweeper به بازار عرضه مي شود. اين محصول با هر بار ارائه موفق به دريافت جوائز بي شماري از سوي محافل بزرگ نرم افزاري شده است. اين نرم افزار با محافظت 360 درجه خود مرورگر شما را به محيطي امن جهت جستجو در اينترنت تبديل مي كند.

بازدید : 650 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Lectora Inspire Authoring Software نام برترین نرم افزار در زمینه ی ساخت ویدیوهای e-learning می باشد. این مجموعه نرم افزار شامل ابزارهایی از شرکت های معروف Snagit، Flypaper، Camtasia و ReviewLink می باشد. ظاهری تازه، احساسی جدید، آسان تر از همیشه! با استفاده از منوی Easy-to-Use نرم افزار، شروع به ایجاد ویدیو و اسناد آموزشی خود کنید و محتوای خود را به بی نظیرترین شکل ممکن ارائه دهید. یکی از تمپ های آماده در نرم افزار را استفاده کنید و یا خود یکی خلق نمایید – امکانات این نرم افزار بی نهایت است!

 

Lectora Learning برترین نرم افزار ایجاد ویدیوهای آموزشی Lectora Inspire Authoring Software 11.8835

بازدید : 547 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Besharat Quran v1.1 - نرم افزار قرآنی بشارت علیرغم وجود نرم افزارهای تخصصی متعدد قرآنی، نرم افزاری با رویكرد استفاده غیر تخصصی تولید نشده است. نرم افزار قرآنی پرنیان جهت توسعه فرهنگ قرآنی با كاربری بسیار ساده و امكان استفاده همگانی توسط شركت پرنیان پردازش پارس تهیه گردیده است. با توجه به این رویكرد، بخش مربوط به كاربری عمومی با مد نظر قرار دادن مواردی نظیر محیط گرافیكی زیبا، انتخاب تم نرم افزار توسط كاربر، تنظیم اندازه دستخط به میزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودكار و نگه داشتن سرخط در اجرای بعدی و... برجسته گردیده است.

بازدید : 926 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

حل سریع مسئله ها و معادلات ریاضی با Math Resource Studio 4.3.11.2 .

دیگر نیازی به نگرانی برای حل مسئله ها و معادلات ریاضی خود ندارید به دلیل اینکه قصد داریم نرم افزار Math Resource Studio 4.3.11.2 را به شما عزیزان و بازدید کنندگان سایت مستر دانلود معرفی کنیم . شما می توانید به کمک این نرم افزار کلیه عملیات ریاضی خود را به راحتی و با سرعت انجام دهید و به جواب صحیح برسید .

.

از قابلیت های Math Resource Studio 4.3.11.2  می توان به :
- حل مسائل هندسی
- حل معادلات مختلف با راه حل های مختلف
- حل مسائل پیچیده جبر و احتمال
- داشتن سرگرمی های ریاضی
- داشتن محیطی کاربرپسند
- حجم بسیار پایین
- و …

بازدید : 886 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)


امکانات سیستم حسابداری
تعریف و تدوین کدینگ و سرفصلهای حسابداری در سه سطح کل ، معین و تفضیلی بطور دلخواه.
تعیین و تخصیص تبصره های خاص به سیستم اتوماتیک از جهت قابلیتهای ویژه همچون :
آرتیکل های تشکیل دهنده اسناد بدهکاران و بستانکاران تجاری ، سرفصل های ثابت و متغیر، نحوه مرتب سازی ستون بدهکاران و بستانکاران در سند حسابداری.
تعریف و تدوین کلیشه اسناد برای صدور اسناد حسابداری اتوماتیک.
تنظیم و تعریف تفضیلی ها بطور شناور و یا وابسته به معین های مختلف توسط کاربر بطور دلخواه.
ثبت اسناد حسابداری در سه مرحله پیش نویس ، موقت ، دائم..

بازدید : 435 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را می دانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمان های مرده و بلا استفاده مانند زمان هایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.

 

بازدید : 375 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار پارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایرانزمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمیگَرداند. این بسته‌ی نرم افزار همچنین شاهنامه‌ی فردوسی بزرگ را نیز در بر دارد و به شما این توانایی را می‌دهد تا میان بند‌های آن جستجو‌های بسیار ژرفی را انجام دهید. این بسته‌ی نرم افزار نام‌های ایرانی و باستانی پارسی را در برداشته و پیرامون هر نام معنی و چَمِ آن نام را نیز می‌نویسد. نام‌ها به دو دسته‌ی پسرانه و دخترانه گروه شده‌اند. بخش پینگلیش به پارسی این بسته نوشته‌های پینگلیش شما را به پارسی برمی‌گرداند. از دیگر ابزارها می‌توان به ویرایشگر پارسی میخی و کارگاه سالنامه یاد کرد که هر کدام به زیبایی هرچه بیشتر فرهنگ باستان ایرانزمین را به نمایش گذاشته‌اند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان تولید شده است.

 

Parsi_Ra_Paas_Bedarim

بازدید : 355 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Ekisho Deep Ocean Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Ico, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…

 

Ekisho Deep Ocean icon مجموعه آیکون هایی گرافیکی با عنوان Ekisho Deep Ocean Icon

 

 

 

password مجموعه آیکون هایی گرافیکی با عنوان Ekisho Deep Ocean Icon پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه آیکون هایی گرافیکی با عنوان Ekisho Deep Ocean Icon لینک دانلود – 1.7 مگابایت | لینک کمکی

 

بازدید : 367 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده

Auslogics File Recovery 3.5

 

 

 

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یا یک کاربر ناشی باعث شده است تا اطلاعات و فایل های مهم شما پاک شود، هنوز هم امیدی برای بازیابی آنها هست. نرم افزارهایی که مخصوص بازیابی اطلاعات هستند میتوانند فایل های پاک شده را بازیابی کنند.

 

نرم افزار Auslogics File Recovery یکی از این نرم افزارهاست. که با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده، امکانات خوبی برای بازیابی اطلاعات دارد.

 

فرقی نمیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یا هر فرمت دیگری. این نرم افزار میتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای که امکان بازیابی دارد را برگرداند.

 

این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل میباشد.

بازدید : 618 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S7 مجموعه 150 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

بازدید : 748 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار قرآنی مریم نسخه 3.0

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزار قرآنی مریم را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که نرم افزار آموزش مالتي مديا قرآن كريم می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

بازدید : 861 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلودEstekhareh Quran نرم افزار فارسی استخاره قرآن

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزار استخاره با قرآن را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که به صورت کاملآ رایگان می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که از بین تمام سوره ها و آیه ها ی قرآن فقط یک آیه را به صورت تصادفی انتخاب می کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

بازدید : 574 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار فارسی دفترچه تلفن آراد
در این مطلب برای شما کاربران عزیز میهن دانلود یک نرم افزار فارسی و بسیار کاربردی آماده کرده ایم که می تواند مانند یک دفترچه تلفن قدرتمند عمل کند و تمامی نیازهای شما را بصورت حرفه ای در خود نگهداری کند. این نرم افزار کاربردی دفترچه تلفن آراد نام دارد. در واقع نرم افزار دفترچه تلفن آراد، یک برنامه ساده و کارآمد برای ثبت اطلاعات تماس افراد و شرکتهاست. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود دفترچه تلفن ایجاد کنید و در هر یک از آنها اطلاعات مختلفی را ثبت نمایید. با استفاده از این امکان می توانید چندین دفترچه تلفن را با یک نرم افزار مدیریت کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
بازدید : 420 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار فارسی نیستان 10
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار نیستان 10 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای هزاران مطلب و بخش های مختلفی از جمله تاریخ ادبیات: شامل زندگی نامه و آثار شاعران معاصر، طنزکده: شامل لطیفه های مختلف و دسته بندی شده، داستان کوتاه، کاریکماتور، مقالات طنز، داستان و سفرنامه طنز، نجوم: شامل مشخصات سیارات منظومه شمسی، مقالات، زندگی نامه مردان آسمان، فناوری اطلاعات: شامل مشخصات سیستم عامل های مطرح، اطلاعات دقیق سخت افزاری، اخبار، مشخصات دوربین های سونی، آموزش، معرفی نرم افزار های کاربردی، اشعار کاربران: شامل درج اشعار ارسالی توسط کاربران و ... می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

بازدید : 554 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود SunCalendar v7.0 نرم افزار تقویم خورشیدی نسخه 7

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.
تقویم خورشیدی نسخه 7 با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده که مهمترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی که از پنجره های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی تر است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

بازدید : 340 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1392 با فرمت پی دی اف

در این پست وب سایت میهن دانلود تقویم سال 1392 هجری شمسی را در قالب یک فایل با فرمت PDF برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این تقویم توسط شورای مرکز تقویم موسسه ی ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج و تنظیم شده و همچنین دارای لحظه تحویل سال، رویداد های نجومی سال، مناسبت ها و ... می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 688
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,614
  • بازدید ماه : 3,614
  • بازدید سال : 112,110
  • بازدید کلی : 1,905,893
  • کدهای اختصاصی