loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 647 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Pages یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند مقالات و نوشته‌های خود را به‌بهترین شکل تهیه و تنظیم کند. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Pages بهترین ابزار موجود برای ساخت و ویرایش پرونده‌های متنی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی نیز در این نسخه بسیار بهبود پیدا کرده است و این یک خبر بسیار خوب برای کاربران فارسی این اپلیکیشن است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

pages بهترین ابزار نگارش متون Pages 2   آیفون و آیپد

 

 

بازدید : 492 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Doodle Fit 2 یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است برای آن‌هایی که به حل کردن پازل علاقه‌مند هستند. این بازی که طرفداران زیادی هم دارد در هر مرحله به شما تعدادی اشکال مختلف خواهد داد که باید آن‌ها را در کنار هم در یک فضای مشخص قرار دهید، شما باید از همه‌ی اشکالِ در دسترستان استفاده کنید و همه‌ی قسمت‌های فضای مشخص شده را پر کنید. گاهی اوقات نیز چندین راه حل مختلف برای انجام برخی مراحل وجود دارد. این بازی دارای ۲۰۰ مرحله است و ۳ حالت متفاوت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مراحل خودتان را نیز بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دیگران است که این قسمت نیز از دو بخش بازی‌های خصوصی و عمومی تشکیل شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

doodle fit 2 بازی فکری و زیبای Doodle Fit 2: Around the World 1.2   آیفون و آیپد

بازدید : 459 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به داستان‌های مربوط به خون‌آشام‌ها علاقه دارید، بازی زیبای BLOODMASQUE را از دست ندهید. در این بازی دنیا به دست ومپایرها افتاده است و اکنون آن‌ها بر آدمی حکومت می‌کنند. تنها کسانی که می توانند آن‌ها را از پا دربیاورند شکارچی‌های ومپایر هستند که شما یکی از آن‌ها هستید، پس به شکار بروید و با از بین بردن ومپایرها دنیا را به حالت عادی بازگردانید! یکی از قابلیت‌های جذاب این بازی، امکان گذاشتن چهره‌ی خود شما به‌عنوان شخصیت اصلی بازی است! کافی است از چهره‌ی خود عکسی بگیرید و با استفاده از امکانات موجود در بازی کاراکتر اصلی بازی را کاملاً شبیه به خودتان بسازید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی بر روی iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است. همچنین برای بازی کردن باید به اینترنت وصل باشید.

 

bloodmasque بازی جذاب BLOODMASQUE 1.0.2   آیفون و آیپد

 

بازدید : 467 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Olive Office Premium 1.0.87 آفیس برای اندروید

نرم افزار Olive Office Premium 1.0.87 یکی از برترین نرم افزارهای کم حجم در زمینه اجرا و ویرایش فایل های آفیس می باشد . شما میتوانید توسط این نرم افزار فایل های با فرمت Doc , Docx و همچنین فرمت های فایل های Excel و Powerpoint را به راحتی مشاهده و ویرایش کنید . همچنین لازم به ذکر است نرم افزار Olive Office Premium 1.0.87 میتواند فایل های Pdf را نیز اجرا کند . (ادامه...)

بازدید : 565 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار WeChat تماس صوتی و تصویری رایگان برای اندروید و آیفون و آیپد و آیپاد

نرم افزار WeChat به منظور ارسال تماس و اس ام اس رایگان برای سیستم های اندروید و Ios در نظر گرفته شده است . نرم افزار WeChat با بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر دنیا روبرو شده است که نمایانگر یک نرم افزار کاربردی با کیفیت بالا می باشد . با  WeChat می توانید دوستای خود را که میخواهید با آن ها ارتباط داشته باشید را جستجو کنید . همچنین میتوانید لیست دوستان خود را به نرم افزار انتقال دهید و از طریق ارتباط صوتی و تصویری با آن ها چت کنید (ادامه...)

بازدید : 551 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Backgammon تخته نرد برای کامپیوتر و آیفون و اندروید و جاوا

بازی Backgammon که ملقب به بازی تخته نرد می باشد بیشتر کاربران ایرانی را نیز به سمت و سوی خود جلب کرده است . در بازی Backgammon که به عنوان یک بازی سرگرمی و فکری می باشد میتواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند . محیط بازی تخته نرد از یک سری مهره و تاس و یک صفحه چوبی تشکیل شده است که شما را دعوت به یک بازی دونفره جذاب میکند (ادامه...)

بازدید : 520 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Data Usage Pro محاسبه ترافیک اینترنت برای آیفون

نرم افزار Data Usage Pro مناسب برای سیستم عامل Iso می باشد . با استفاده از این نرم افزار می توانید ترافیک اینترنتی خود را در روزهای مختلفی اندازه گیری کنید . در داخل نرم افزار میتوانید میزان آ÷لود و دانلود از اینترنت خود را مدیریت و با توجه به نمودارهایی که نرم افزار برای شما به نمایش میگذارد بر روی میزان آپلود و دانلود نظارت کامل داشته باشید (ادامه...)

بازدید : 447 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن iMuscle 2 یک ابزار تخصصی برای بررسی عضلات و ماهیچه‌های بدن و همچنین شناسایی حرکاتی است که می‌تواند به‌شما در تقویت ماهیچه‌ای خاص از بدن کمک کند. این اپلیکیشن به‌صورت تصویری بدن انسان را به‌شما نمایش می‌دهد و می‌توانید به‌راحتی با انتخاب هر قسمت از بدن، ماهیچه‌های آن قسمت را مورد بررسی قرار دهید و هر ماهیچه را انتخاب کنید می‌توانید حرکات ورزشی مرتبط با تقویت آن قسمت خاص را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن تابحال بارها مورد تقدیر قرار گرفته و بدون شک یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 4 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

 

بازدید : 404 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Kingdom Rush: Frontiers یک بازی زیبا در سبک Tower Defense است. در این سبک بازی شما باید با ساختن برج‌ها و موانع در مقابل دشمنان، از عبور آن‌ها و دسترسی به مقر شما جلوگیری کنید. این بازی که قبلاً‌ نیز جزء عناوین پرطرفدار بود حالا با ارائه‌ی نسخه‌ی جدید، سعی دارد تجربه‌ی قبلی را برای بازیکنان علاقمند این سبک بهتر کند. بازی پر است از برج‌ها، هیروها و ارتقاءهای متعدد برای همه‌ی آن‌ها. همچنین در بازی بیش از ۴۰ نوع دشمن با قابلیت‌های گوناگون وجود دارد که باید بتوانید به مرور زمان با ساخت برج‌های پیشرفته‌تر، آن‌ها را از پا در بیاورید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod touch 3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

kingdom rush frontiers دانلود بازی زیبای Kingdom Rush: Frontiers 1.0   آیفون

بازدید : 454 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Solo - نرم افزار موبایل نواختن نت های گیتار

با نرم افزار Solo می توانید آهنگ مورد علاقه خود را بنوازید و یا اینکه آهنگ جدید بسازید. این برنامه می تواند برای مواقعی که شما گیتار خود را به همراه ندارید و نیاز است که نت هایی که در ذهن دارید را اجرا نمایید، بسیار مفید باشد. این نرم افزار دارای یک کتابخانه بزرگ از نت های گیتار همراه با نمودار های مخصوص است که به شما الفبای اجرا نت های گیتار را می آموزد. شما می توانید پس از ساخت آهنگ مورد نظرتان آن را ذخیره نمایید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بازدید : 451 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Virtual Human Body - نرم افزار موبایل شبیه ساز بدن انسان

برنامه Virtual Human Body امکانات فوق العاده ای دارد که کمتر در برنامه های در این زمینه دیده شده است و به راحتی می توانید تحقیق و کاوش خود را در مورد بدن انسان انجام دهید. نمایش سیستم های بدن از طریق مدل های واقعی (شبیه سازی شده)، یک موتور جستجوی متنی و فرهنگ لغت تشریحی، نمایش ماهیچه ها، عضلات و... از ویژگی های این برنامه می باشد.

بازدید : 413 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Traktor DJ یکی از بهترین ابزارهای موجود DJ برای آیپد است. این اپلیکیشن که پیش از این نیز در کامپیوتر یکی از ابزارهای کار اساسی DJها به‌شمار می‌رفت در اپلیکیشن‌هایی جداگانه برای آیپد و آیفون در تلاش است همان تجربه را با کمک رابط کاربری iOS به‌شما عرضه کند. این اپلیکیشن در درون خود افکت‌های آماده‌ای نیز دارد و اگر تجربه‌ی زیادی هم از کار میکس نداشته باشید می‌توانید با استفاده از افکت‌ها فقط در چند مرحله ساده میکسی زیبا از آهنگ‌ها ایجاد نمایید. این اپلیکیشن مختص iPhone 4S و بالاتر و iPod Touch 5 و بالاتر است. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

traktor dj iphone ابزاری عالی برای ساخت میکس‌های زیبا از صداها Traktor DJ for iPhone 1.0    آیفون

بازدید : 325 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Gmail Mobile - نرم افزار چك كردن اكانت جی میل با موبایل

با نصب نرم افزار موبایل Gmail شما میتوانید مدیریت کاملی بر روی ایمیل های خود با سرعت بالا به وسیله اینترنت گوشی تلفن همراه در اکانت جی میل خود داشته باشید.

بازدید : 362 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود iCinema v1.1 - نرم افزار موبایل پخش کننده فیلم های HD

با نصب نرم افزار قدرتمند iCinema  بر روی گوشی تلفن همراه خود میتوانید به آسانی فیلم های HD با قابلیت نمایش زیرنویس را پخش نمایید. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پخش انواع فرمت فایل های تصویر موجود را دارا می باشد از جمله فرمتها معروف میتوان به MKV,XVID, AVI, WMV, RMVB,VOB,FLV,3GP, MOV, M4V اشاره کرد.

بازدید : 475 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

ایرانسل اپلیکیشن رسمی خود برای iOS را اخیراً در اپ‌استور معرفی نموده است. این اپلیکیشن که می‌تواند برای بسیاری از کاربران این اپراتور کاربردی باشد جهت انجام اموری همچون چک کردن میزان استفاده، پرداخت، فعال و غیرفعال‌سازی سرویس، تغییر تعرفه، پرداخت قبوض و… مفید است. برای استفاده از این سرویس ایرانسل نیاز به پسورد e-Care دارید که از طریق سایت ایرانسل قابل بدست آوردن است. این اپلیکیشن برای شارژ سیمکارت کاربران آیپد نیز بسیار کاربردی است.

 

myirancell اپلیکیشن رسمی ایرانسل MyIrancell 1.1   آیفون و آیپد

بازدید : 555 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



اگر قصد دارید فایل ها های گوشی خود را بی دردسر انتقال دهید Bluetooth File Transfer گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.شما با این نرم افزار می توانید با اتصال بلوتوث فایل ها خود را به گوشی دوستان،کامپیوتر به راحتی انتقال دهید.

 

 


براي دانلود Bluetooth File Transfer در گوشي هاي اندرويد اينجا را كليك كنيد.
براي دانلود Bluetooth File Transfer در گوشي هاي جاوا و سيمبين اينجا را كليك كنيد.


Bluetooth Manager ICS

نرم افزار Bluetooth Manager  یک بلوتوث منیجر فوق العاده برای اندروید ۴ می باشد. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای همچون نمایش لیست وسایل متصل شده با گوشی، اسکن کردن وسایل جدید، عمل متصل شدن برای وسایل جدید، شرح توضیح برای هر وسیله به دلخواه، افزودن صدای دلخواه وقتی وسیله ای وصل شود، و … می باشد. همچنین این نرم افزار تنظیمات فوقالعاده ای برای هدست های بلوتوث داراست.
 
براي دانلود Bluetooth Manager ICS اندرويد اينجا را كليك كنيد.


دسترسي آسان به Bluetooth

ويجت بلوتوث براي گوشي هايي با سيستم عامل ويندوز فون طراحي شده است كه علاوه بر اينكه دسترسي به خاموش و روشن كردن بلوتوث را براي شما بسيار آسان مي كند اين امكان را هم به شما مي دهد كه تصاوير متنوعي را براي بلوتوث گوشي خود انتخاب كنيد.


    
بازدید : 376 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی NightSky یک بازی زیبای در سبک فیزیک-پازل است. در این بازی باید کنترل یک کره کریستالی را به‌عهده بگیرید و از رازهای موجود در هر قسمت پرده بردارید. این بازی تاکید دارد که در آن هیچ دشمن، غول و یا خشونتی وجود ندارد و همه‌چیز در پازلهایی که شما باید با استفاده از فیزیک قوی بازی حل کنید خلاصه شده است. کنترلهای بازی نیز ساده هستند و با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه‌ی گوشی می‌توان کره را کنترل نمود. برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

night sky بازی سرگرم‌کننده NightSky 1.0   آیفون و آیپد

بازدید : 379 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
iphonelock-hamidhira.jpg
گوشی های آیفون را میتوان یکی از محبوب ترین گوشی های دنیا نامید و نام استیو جابز کافیست تا به ایده آل بودن آیفون ایمان بیاوریم . یکی از ابتکار های آیفون که در گوشی های تولیدی خویش به کار برده و با استقبال بالایی هم رو به رو شده ، قفل مخصوص آیفون هست که با ظاهر جالب و هیجان انگیز خود کاری کرده تا هر سیستم عاملی برای ساخت ورژن مخصوص به خود این برنامه ٰ به فکر بیفتد . امروز در سایت میهن دانلود شما میتوانید این قفل را مخصوص سیستم عامل uiq دریافت کنید .
درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,556
  • بازدید ماه : 3,556
  • بازدید سال : 112,052
  • بازدید کلی : 1,905,835
  • کدهای اختصاصی