loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 736 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (4)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetAudio%20Music%20Player%20Plus%20v5.5.0 نرم افزار پخش کننده جت آدیو jetAudio Music Player Plus v5.5.0 مخصوص اندروید

بازدید : 898 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

descargar whatsapp دانلود آخرین نسخه واتساپ جاوا WhatsApp 2.12.20

دانلود آخرین نسخه ی واتساپ برای گوشی های جاوا

با قابلیت:

– ارسال عکس و فایل

– ارسال پیام صوتی و متنی

– اشتراک گذاری مکان با دوستان

– هزینه ی بسیار کم

– و …

گوشی های جاوا که از واتساپ پشتیبانی میکنند:

  • Nokia C3-00 · Nokia C3-01 · Nokia X2-01 · Nokia X3-02 · Nokia X2-00
  • Nokia Asha: 201 · ۲۰۵ · ۲۰۶ Single Sim · ۲۱۰ · ۳۰۰ · ۳۰۲ · ۳۰۳ · ۳۰۵ · ۳۰۶ · ۳۰۸ · ۳۰۹ · ۳۱۰ · ۳۱۱ · ۵۰۰ · ۵۰۱ · ۵۰۲ · ۵۰۳




دانلود کنید



بازدید : 792 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

بدون شک موتور جستجوگر گوگل قدرتمندترین، بهترین و پرطرفدارترین سرویس جست و جو برای کاربران جهان می باشد که با پیاده کردن انواع پارامترها و قوانین متعدد کاربر را به بهترین نتیجه ی ممکن می رساند! کمپانی گوگل اپلیکیشنی را تحت عنوان Google Search برای سیستم عامل اندروید عرضه نموده است تا کاربران بتوانند به راحتی هرچه تمام تر از طریق این مورتور جستجوگر به سایت های مقصد برسند!بهترین و پیشرفته ترین جستجوی گوگلی را بر روی گوشی تلفن همراهتان با عینک گوگل، جستجوی صوتی و مکان یاب خود تجربه کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Search 3.5.16.1262550.arm نرم افزار جستجوگر گوگل Google Search 3.5.16.1262550.arm – اندروید

 

بازدید : 614 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

MAVEN Music Player یکی از نرم افزارهای پخش موزیک می باشد که چندی پیش برای اندروید منتشر شد و زیبایی آن قابل تحسین است.برنامه فوق یک موزیک پلیر حرفه ای می باشد که دارای قابلیت پخش صدا به صورت سه بعدی و با کیفیت بالا است. این برنامه موزیک ها را با بهترین کیفیت پخش می کند و حتی اگر از بلندگو های خارجی استفاده می کنید بدون هیچ گونه افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار حتی در حالتی که از اسپیکرهای استریوی خارجی استفاده می کنید با استفاده از افکت فراگیر چند کاناله ی خود تجربه ای متفاوت از موسیقی را به شما پیشکش می کند. از ویژگی های این موزیک پلیر می توان دارا بودن تایمر خواب برای قطع شدن اتوماتیک پخش هنگام خواب رفتن شما ، دارا بودن ویجت هایی در سایزهای مختلف برای هوم اسکرین که می توانید از طریق صفحه اصلی پخش آهنگ های خود را مدیریت کنید اشاره کرد . لطفا توجه داشته باشید که برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

MAVEN Music Player Pro 2.34.04 نرم افزار موزیک پلیر MAVEN Music Player Pro 2.34.04 – اندروید

بازدید : 474 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe

 نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe ابزاری است جهت برقرار کردن ارتباط با وبكم کامپیوتر شما . به وسيله اين ارتباط  شما مي توایند به سادگي كارهاي مختلفی هم چون افکت گذاری در هنگام ارتباط تصویری و یا ضبط تصویری را انجام دهید . این نرم افزار انواع مختلفی افکت با کیفیت HD فراهم کرده است و شما می توانید تصاویر خود با این افکت ها را همزمان ضبط و پخش نمایید . جدیدترین ورژن نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe هم اکنون در سایت دانلود فارسی در دسترس قرار گرفته است (بیشتر…)

بازدید : 504 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا (تسک منیجر) برای اندروید

Advanced Task Manager Pro 5.1 Android

 

 

 

 

نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا، یا همان تسک منیجر (Task Manager) نرم افزاری است که میتواند لیست تمام برنامه هایی که بر روی حافظه در حال اجرا هستند را نمایش دهد. همچنین امکان بستن برنامه های اضافی و خالی کردن حافظه رم (برای افزایش سرعت) را دارد.

 

نرم افزارهای Task Manager زیادی برای اندروید وجود دارند. اما در این مطلب میخواهیم یکی از بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Advanced Task Manager Pro میتواند مدیریت کاملی بر روی حافظه Ram موبایل یا تبلت اندرویدی شما داشته باشد. این نرم افزار علاوه بر امکان نمایش برنامه های در حال اجرا، قابلیت بهینه سازی Ram و افزایش سرعت موبایل را نیز دارد.

 

معمولا برنامه های زیادی در حافظه موبایل در حال اجرا هستند که شما آنها را نمی بینید. در حالی که آنها بخشی از حافظه و همچنین ظرفیت پردازنده را اشغال کرده اند. برخی از آنها باید در حافظه مستقر باشند (مثلا اگر از وایبر استفاده میکنید، این نرم افزار باید همیشه در حافظه داخلی در حال اجرا باشد تا پیغام ها را دریافت کند) اما برخی از آنها فایده ای برای شما ندارند و بهتر است بسته شوند.

 

نرم افزار Advanced Task Manager Pro لیست برنامه های در حال اجرا و مقدار حافظه اشغال شده توسط هرکدام را نشان میدهد. سپس شما میتوانید تصمیم بگیرید که کدام بسته شود و کدام باقی بماند.

 

بستن برنامه های اضافی در حال اجرا علاوه بر افزایش سرعت موبایل، باعث کاهش مصرف باتری نیز میشود.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های تسک منیجر اندروید Advanced Task Manager Proآشنا شوید و در صورت نمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.

بازدید : 454 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار تمرینات فیتنس برای اندروید

Push Ups Workout 3.1 Android

 

 

 

 

فرصت رفتن به باشگاه بدنسازی را ندارید؟ یا میخواهید برنامه تمرینی منظم و دقیق داشته باشید؟

از نرم افزار شخصی تمرین دهنده فیتنس استفاده کنید!

 

فیتنس (Fitness) نوعی از تمرینات بدنسازی است که هدف آن ایجاد اندامی متناسب برای ورزشکاران است.

(بر خلاف Bodybuilding که هدف آن پرورش عضلات حجیم است، در فیتنس بیشتر به تناسب انداماهمیت داده میشود)

 

نرم افزار Push Ups Workout بر روی موبایل اندرویدی شما قابل نصب بوده و میتواند نقش مربی تمرینات بدنسازی فیتنس را بر عهده بگیرد.

 

بیشتر تمرینات ارائه شده در این نرم افزار نیاز به وزنه یا تجهیزات خاصی ندارد و در منزل قابل انجام است. این نرم افزار با یک برنامه ریزی دقیق، انجام حرکات ورزشی توسط کاربر را پیگیری میکند.

 

ارائه برنامه تمرینی منظم، یادآوری زمان تمرینات، آموزش حرکات، و ثبت رکورد، از جمله قابلیت های این نرم افزار تمرین دهنده فیتنس است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین امکانات نرم افزار Push Ups Workout آشنا شوید.

بازدید : 392 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

Now Browser یک نرم افزار قدرتمند، بسیار سبک و سریع در زمینه مرورگرهای وب گوشی های اندرویدی است .این مرورگر با بهره گیری از تم Google Now رابط کاربری ساده اما زیبایی را فراهم کرده است. یکی از قابلیت های بارز این مرورگر باز کردن حداکثر تا ۵ تب می باشد و از فلش پلیر اصلی اندروید ۴٫۱ و ۴٫۲ پشتیبانی می کند. این مرورگر به صورت کامل از فایل های متنی سنگین و هر آنچه که فکرش را کنید پشتیبانی می کند. شاید باورش سخت باشد اما این مرورگر فقط ۱۷۱ کیلوبایت حجم دارد! برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Now Browser Pro 2.7.6 نرم افزار مرورگر Now Browser Pro 2.7.6 – اندروید

 

بازدید : 500 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (1)

Gun Master 2 v1.0.6 – بازی شبیه ساز تیراندازی عالی اندروید همراه دیتا – آفلاین
آپدیت جدید ۱۱ دسامبر – December 11 ,2014

Gun Master 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار استاد تفنگ ۲ برای دستگاه های اندرویدیست که توسط استودیوی بازیسازی Craneballs به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و واقع بینانه ترین بازی شبیه ساز تیراندازی را در دستگاه شما به ارمغان می اورد. این بازی زرادخانه ای عظیم از انواع سلاح های واقعی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به دلخواه از میان آن ها انتخاب کنید و شروع به تیراندازی نمایید! انواع اسلحه های مختلف همچون UMP45 ، MP5 ،SG552 ، G36 ، SPAS12 ، M4A1 ، KSG12 ، MK14 و غیره در این زرادخانه وجود دارد که به صورت کاملا واقع بینانه طراحی شده اند و می توانید از جهات مختلف ان ها را مشاهده نموده و با ان ها به تیراندازی مشغول شوید. اگر به بازی های شبیه سازی اسلحه علاقه مندید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی Gun Master 2 اندروید :

* ده ها سلاح واقعی و طراحی شده به صورت اچ دی

تجهیز سلاح ها توسط شما و بازیکنان دیگر

* امتحان سلاح ها با تیراندازی و شلیک تیر به سمت اهداف

* نمایش اطلاعاتی کامل در مورد سلاح ها

* طراحی شده به صورت اچ دی و عالی

بازی Gun Master 2 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به همراه دیتا به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب اقدام به دانلود ان ها نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.6 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک

 

دانلود Gun Master 2 - بازی شبیه سازی تیراندازی

 

بازدید : 453 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید نرم افزار پاکسازی حافظه و افزایش سرعت موبایل های اندرویدی

Clean Master 5.8.9 Android

 

 

 

 

Clean Master 5.8.9 Android منتشر شد!

 

بدون شک Clean Master یکی از بهترین نرم افزارهایی است که هر دارنده موبایل یا تبلت اندرویدی باید آن را داشته باشد.

اگر به شما بگویند اجازه دارید فقط 10 نرم افزار روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید، توصیه ما این است که حتما Clean Master یکی از آنها باشد!

 

کار Clean Master پاکسازی موبایل شما و افزایش سرعت آن است. این پاکسازی شامل پاکسازی حافظه Ram، و پاکسازی حافظه جانبی از فایل های اضافی است. بنابر این اگر با مشکل کاهش سرعت یا کمبود فضا در موبایل خود مواجه شده اید، حتما از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

سیستم عامل موبایل هم مثل ویندوز نیاز به مراقبت و پاکسازی دارد. یعنی باید به طور منظم فایلهای اضافی که از نصب و حذف اپلیکیشن های مختلف باقی مانده است را پاک کنید. در غیر این صورت سیستم عامل موبایل شما به مرور کند میشود و کارایی قبل را نخواهد داشت.

 

شاید شما هم متوجه شده باشید که وقتی یک گوشی جدید میخرید یا گوشی فعلی خود را Reset میکنید سرعت آن بسیار خوب است. اما به مرور زمان سرعت آن کم میشود. دلیل این اتفاق، انباشته شدن فایل های اضافی در حافظه، و یا اشغال شدن Ram و پردازنده توسط برنامه های بی مصرف است.

 

اگر آشنایی کامل به سیستم عامل اندروید ندارید و یا نگران هستید که با پاک کردن دستی فایل ها به سیستم عامل خود صدمه بزنید، میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص پاکسازی موبایل های اندرویدهستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Clean Master یکی از برنامه های قابل اطمینان برای بهینه سازی و پاکسازی موبایل است. این نرم افزار بر روی تمام موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب بوده و استفاده از آن به همه دارندگان دستگاه های Android توصیه میشود.

 

نسخه جدید این نرم افزار (5.8.9) به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از  دریافت کنید.

بازدید : 613 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود Mining Industry Simulator - بازی شبیه سازی صنعت استخراج از معدن

تا به حال در این مورد کنجکاو بوده اید که سنگ های معدنی چگونه استخراج می شوند؟ یا این که چگونه آماده مصرف شده و به دست مصرف کنندگان آن ها می رسند؟ اگر دانستن چنین موضوع هایی برایتان جالب بوده است، بایدMining Industry Simulator را بازی کنید. این شبیه سازی به شما این امکان را می دهد که با صنعت مدیریت معادن آشنا شوید و اطلاعات بیشتری را در حین بازی در مورد این صنعت کسب کنید. شما در این بازی نقش رئیس یا همان مدیر تجاری معدن را بازی می کنید و چالش های روزانه ای را که افراد دارای این شغل، هر روز با آن رو به رو می شوند، درک خواهید کرد. شما باید با بررسی نیازهای بازار، تجهیز معادن و معدنچیان با ابزار و ماشین آلات جدید و بررسی قراردادهای کاری با شرکت های حمل و نقل، صنعت نوپای خود را به یک امپراطوری تبدیل کنید. البته برای رسیدن به این هدف باید از مهارت های ذهنی و منطقی خود استفاده کنید. زیرا رسیدن به چنین جایگاهی کار ساده ای نخواهد بود!

بازدید : 580 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود EvolveSMS - نرم افزار موبایل مدیریت پیام ها
 


(93/9/19) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 2.6.1

 در این برنامه، اس ام اس های ارسالی و دریافتی به صورت گرافیکی و چت نمایش داده می شود. این نرم افزاردارای تم های متنوع و شکلک های جذاب است. با ساتفاده از این برنامه می توانید فایل ها را به صورا ام اس ام ارسال کنید و این برنامه دارای بیش از 850 شکلک زیبا و جالب و محیطی شیک و جذاب دارد.

بازدید : 573 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود Photo Grid HD - نرم افزار موبایل ساخت آلبوم های عکس
 


(93/9/19) تغییرات:

لينک دانلود آخرين نسخه اندرويد با به روز رساني خودکار توسط سرويس play.p30download.com اضافه گرديد!

توسط نرم افزار Photo Grid می توانید عکس های خود را در کنار یکدیگر بچینید و تصاویر دسته جمعی زیبا خلق کنید. برای مثال می توانید عکس های مراسم های خاص خود مثل جشن تولد یا جشن عروسی را در کنار هم قرار داده و با انتخاب پس زمینه مناسب، یک عکس یادگاری زیبا ایجاد کنید و در نهایت عکس ایجاد شده خود را از طریق ایمیل یا فیسبوک با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نرم افزار حالت ها و قاب های متنوعی برای آرایش عکس ها در کنار یکدیگر دارد که هر کدام زیبایی و مناسبت خاص خود را دارند. در حالت ویرایش عکس هم می توانید عکس ها را حرکت داده، بچرخانید، عوض کنید و... .

بازدید : 537 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

Dolphin Jetpack سریعترین و بهترین برنامه مرورگر وب ترکیبی از جستجوگر قدرتمند Dolphin و موتور Dolphin برای سیستم عامل اندروید می باشد . Dolphin Jetpack یک مرورگر ویژه برای کسانی است که علاقه دارند با سرعت بیشتری به وبگردی در گوشی اندرویدی خود بپردازند. این مرورگر می تواند کد های جاوا اسکریپ و HTML5 را با سرعتی بالا اجرا کند و به گفته طراح آن سرعت اجرای وبسایت ها توسط این مرورگر ۱۰ برابر مرورگر پیش فرض گوشی و ۲ برابر مرورگر کروم است. برنامه از HTML5 به صورت کامل پشتیبانی می کند و شما می توانید بازهای آنلاین و تحت وب را در گوشی یا تبلت اندرویدیتان انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Dolphin Jetpack 6.2.2 نرم افزار مرورگر Dolphin Jetpack 6.2.2 – اندروید

بازدید : 391 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

Skyline Skaters یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اسکیت سواری از استودوی بازیسازی Tactile Entertainment است . در این بازی شما در نقش یک پسر بچه شیطان و شرور باید با استفاده از اسکیت بوردتان،از چنگ نیروی پلیس که با یک هلی کوپتر به دنبال شما هستند فرار کنید ، در مسیر شما موانع زیادی قرار دارد که در صورت برخورد با آنها پلیس موفق به دست گیری شما شده و بازی به پایان می رسد. مراقب باشید که توسط پلیس ها دستگیر نشوید، و با تمام سرعت و تکنیک از موانع و سقف های موجود در خانه ها برای فرار استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Skyline Skaters 1.1.1 Full بازی اسکیت بازان Skyline Skaters 1.1.1 Full – اندروید

 

بازدید : 454 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Measure Map یک نرم افزار قدرتمند و کم نظیر در زمینه ی محاسبه مسافت از طریق نقشه های گوگل از گروه برنامه نویسی Global DPI مخصوص سیستم عامل اندروید است . این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن مسافت مسیر های مختلف را شناسایی کنید و از آن ها با خبر شوید. تمامی این مسافت ها بر اساس نقشه گوگل انجام می شود. بدین صورت که نقشه را باز کرده و دو مسیر را انتخاب می کنید این برنامه جزئیات کامل آن را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه از واحدهای طول: متر، کیلومتر، فوت، یارد، مایل، مایل دریایی، کن، ری، بو و در واحد سطح: متر مربع و کیلومتر، مساحت، هکتار، فوت مربع، حیاط مربع، کیلومتر مربع، هکتار و … در برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Measure Map v1.47 نرم افزار اندازه گیری مسافت Measure Map v1.47 – اندروید

بازدید : 510 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

Gallery-Vault-Hide-Video-Photo-PRO

Gallery Vault یک نرم افزار جالب و جذاب در زمینه مخفی سازی فایل ها ی تصویر (عکس ها و فیلم ها) برای اندروید می باشد . شما به وسیله نرم افزار می توانید فایل هایی را که دوست دارید از دسترسی دیگران خارج باشد را مخفی کنید و آنها را دور از دسترس قرار دهید. الگوریتم مخفی سازی بسیار پیشرفه است و نرم افزار فضایی را برای فایل های مخفی شده در نظر می گیرد که دسترسی به آن ممکن نیست و فایل هایی که مخفی شوند فقط توانایی بازگشت توسط برنامه را دارا هستند . بعد از مخفی کردن فایلها شما می توانید به سادگی با خصوصیت جالب دیگر خود نرم افزار را نیز مخفی کنید تا هیچ کس دیگر به اطلاعات شما دسترسی پیدا نکند.
شما می توانید نرم افزار را با شماره گیری ### رمز خود مخفی یا نمایان کنید. رابط کاربری نرم افزار از گرافیک مناسب و جذابی برخودار است و نرم افزار را کامل می کند.

خصوصیات نرم افزار مخفی سازی عکس و فیلم اندروید Gallery Vault :
- مخفی کردن مستقیم فایلها از گالری.
- مخفی سازی با الگوریتم پیشرفته.
- قابلیت مخفی سازی خود نرم افزار.
- قابلیت جذاب برای لرزاندن گوشی و مخفی شدن نرم افزار در مواقع ضروری

بازدید : 385 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Worms 3 نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Worms 3 1.77 بازی استراتژیک کرم ها Worms 3 1.77 – اندروید

بازدید : 437 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما یک ماجراجوی واقعی هستید؟ پس به هیچ وجه این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را از دست ندهید! شما باید به جمع آوری آثار باستانی بپردازید و ماموریت هایی که به شما داده می شود را در کم ترین زمان ممکن آن را به پایان برسانید. پس از اتمام هر مرحله می توانید برای امنیت خود وسایلی که برای محافظت نیاز دارید خریداری کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Danger Dash v1.1.1 بازی مهیج Danger Dash v1.1.1 – اندروید

بازدید : 403 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار White Noise مجموعه‌ای از ۴۰ صدای آرامش‌بخش برای کمک به خوابیدن بهتر شما است. صداهای آرامش‌بخش این نرم‌افزار در پس‌زمینه‌ی موبایل شما پخش خواهد شد و پس از زمانی که شما مشخص می‌کنید، این صدا قطع خواهد شد. صداهایی نظیر موج دریا، بارش باران و… همچنین صدای زنگ برای بیدار کردن شما از خواب نیز در همین نرم‌افزار گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

white noise android صداهای آرامش‌بخش White Noise 5.6.1   اندروید

 

بازدید : 435 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به شهر بمبئی در هندوستان تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه دارای Mod بی‌نهایت سکه است که با کمک آن می‌توانید همه‌ی ارتقاها را به‌راحتی خریداری کنید!

 

subway surfers android بازی سرگرم‌کننده Subway Surfers 1.17   اندروید

بازدید : 647 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Pages یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند مقالات و نوشته‌های خود را به‌بهترین شکل تهیه و تنظیم کند. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Pages بهترین ابزار موجود برای ساخت و ویرایش پرونده‌های متنی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی نیز در این نسخه بسیار بهبود پیدا کرده است و این یک خبر بسیار خوب برای کاربران فارسی این اپلیکیشن است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

pages بهترین ابزار نگارش متون Pages 2   آیفون و آیپد

 

 

بازدید : 551 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camera awesome android عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید

بازدید : 566 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Endomondo یک ابزار مناسب برای دویدن، دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی است که می‌توانید با کمک آن وضعیت حرکات خود را بررسی کنید. پس از هربار پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌توانید مسیر طی شده، مسافت طی شده و اطلاعات دیگر مربوط به مسیری که طی کرده‌اید را بر روی گراف مشاهده نمایید. می‌توانید برای خود زمانی مشخص را تعیین کنید و یا میزان مشخص کالری که می‌خواهید بسوزانید را مشخص کنید و با کمک این اپلیکیشن شروع به فعالیت کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

endomondo android بررسی وضعیت ورزشی شما با Endomondo Sports Tracker PRO 9.1.2   اندروید

 

بازدید : 383 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

بازدید : 450 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Internet Speed Meter یک ابزار ساده و کارآمد برای مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما است. این برنامه به‌صورت لحظه‌ای سرعت اینترنت شما را در نوار بالای صفحه به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید تاریخچه‌ای از سرعت اینترنت خود و حجم ترافیک مصرف‌شده در هر روز را نیز در آن مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

internet speed meter android مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما با Internet Speed Meter 1.3.0   اندروید

بازدید : 613 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

 

wechat android دانلود مسنجر WeChat 5.0.1   اندروید

 

بازدید : 391 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0   آیفون و آیپد

بازدید : 301 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Electrum Drum Machine/Sampler یک ابزار است که با کمک یک درام به‌شما امکان ساخت ریتم‌های موزیک را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نمونه‌های آماده‌ی خود را نیز با فرمت WAV در برنامه وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود را نیز ببرید و داخل این برنامه قرار دهید و تغییرات مورد نظرتان را روی آن ایجاد کنید. شما با کمک نمونه‌ها و حلقه‌های موجود می‌توانید یک ریتم خاص برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را هرکجا که خواستید استفاده کنید. همچنین امکان ضبط با استفاده از میکروفون نیز در این برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

electrum drum android ساخت موزیک با کمک Electrum Drum Machine/Sampler 4.7.6   اندروید

بازدید : 492 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Doodle Fit 2 یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است برای آن‌هایی که به حل کردن پازل علاقه‌مند هستند. این بازی که طرفداران زیادی هم دارد در هر مرحله به شما تعدادی اشکال مختلف خواهد داد که باید آن‌ها را در کنار هم در یک فضای مشخص قرار دهید، شما باید از همه‌ی اشکالِ در دسترستان استفاده کنید و همه‌ی قسمت‌های فضای مشخص شده را پر کنید. گاهی اوقات نیز چندین راه حل مختلف برای انجام برخی مراحل وجود دارد. این بازی دارای ۲۰۰ مرحله است و ۳ حالت متفاوت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مراحل خودتان را نیز بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دیگران است که این قسمت نیز از دو بخش بازی‌های خصوصی و عمومی تشکیل شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

doodle fit 2 بازی فکری و زیبای Doodle Fit 2: Around the World 1.2   آیفون و آیپد

تعداد صفحات : 3

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 350
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 718
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,644
  • بازدید ماه : 3,644
  • بازدید سال : 112,140
  • بازدید کلی : 1,905,923
  • کدهای اختصاصی