loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 1129 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

با سلام

امروز در یواپس قصد داریم آموزش کامل حل مشکل برنامه Tongbu که بعد از ریختن برنامه اپل ایدی درخواست می کند ویا مشکل کرش این برنامه بعد از نصب اپ را به طور کامل یاد دهیم.

 

شما باید ابتدا آخرین نسخه از نرم افزارTongbu برای PC را دانلود کنید.

دانلود تانگبو:

ویندوز

مک

برنامه ی iOS Tongbu :

iPhone

iPad

 

 سپس دیوایس خود را به کامپیوتر وصل کنید و نرم افزار Tongbu را اجرا کنید. بعد از آن دیوایس خود را مشاهده می کنید. حال با توجه  به عکس های زیر انجام دهید و برروی دکمه Genuine App  کلیک کرده و عملیات fix  را انجام دهید تا عبارت سبز رنگ نمایش دهدو دیگر با خیال راحت از برنامه های خود لذت ببرید.

تذکر ویژه : بعد از هربار که به اپ استور در گوشی مراجعه می کنید عملیات fix  را باید انجام دهید اگر دوباره اپل ایدی و رمز درخواست کرد.

tongbu 1

 

 

ادامه مطلب را دنبال فرمایید + ..

بازدید : 628 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

AX Crypt نرم افزار رایگان و سورس باز رمز نگاری فایل ها است . اگر یک برنامه نویس باشید به راحتی می توانید از قدرت این نرم‌افزار در برنامه های خود استفاده کنید. چرا که این برنامه به صورت متن باز در اختیار برنامه نویسان قرار داده شده است. ایـن برنـامه همـه رمزهای عبور شما را در یک پایگاه داده رمـز نگاری شده ذخیـره می‌کنـد و برای دسترسی به همه آنها تنهـا کافی است تا یک کلید رمز که مربوط به خود برنامه است را به خاطر بسپارید. برای مشاهده اسناد و فایل های رمزنگاری شده خود تنها کافیست آنها را اجرا کنید تا نرم افزار سریعا اقدام به بازگشایی فایل های رمزی کند .این نرم افزار به ۱۳ زبان ارائه شده و امنیت فایل های شما را به بهترین صورت حفظ می کند.

 

AX Crypt 1.7.3156.0 نرم افزار رمز گذاری فایل ها AX Crypt 1.7.3156.0

بازدید : 471 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود Dictionary .NET v7.0.5449.38528 - دیکشنری کامل و رایگان

نرم افزاری که برای این مطلب آماده کرده ایم ابزاری رایگان است که امکان ترجمه کلمات و متون را به زبان های مختلف از جمله فارسی فراهم کرده است. ابزاری به نام Dictionary .NET که بر پایه مترجم گوگل ساخته شده و کمتر از 1 مگابایت حجم آن می باشد. به راحتی اجرا شده و پس از انتخاب زبان های ورودی و خروجی کار ترجمه را در سریعتر زمان ممکن انجام می دهد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به طرز تلفظ صحیح لغات نیز اشاره کرد.

بازدید : 503 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

Agilebits 1Password نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا پسوردهای سایت ها و نرم افزار های مختلف را ذخیره و مدیریت نمایید . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به پر کردن اتوماتیک فرم ها و ساخت پسورد های قدرتمند اشاره کرد. همچنین شما می توانید به وسیله این نرم افزار فیلد فرم های اینترنتی خود را به راحتی و با امنیت بالا پر کنید.

 

AgileBits 1Password 4.01.503 نرم افزار مدیریت پسورد AgileBits 1Password 4.01.503

بازدید : 534 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

 

iSpy 6.2.4.0 نرم افزار ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 6.2.4.0

بازدید : 390 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Nuclear Coffee Recover Keys نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از ۵۰۰ نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nuclear Coffee می باشد.

 

Nuclear Coffee Recover Keys 8.0.3.110 نمایش سریال نرم افزار ها Nuclear Coffee Recover Keys 8.0.3.110

بازدید : 496 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

Aiseesoft DVD Ripper Platinum ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی Aiseesoft DVD Ripper Platinum 7.1.30

بازدید : 369 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Ultracopier نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای افزایش سرعت Copy و Move اطلاعات درون هارد دیسک یا سایر حافظه ها اعم از حافظه های قابل usb می باشد. این نرم افزار بعد از نصب به طور خودکار جایگزین copy و cut ویندوز شده و فرایندهای انتقال اطلاعات را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ویندوز انجام خواهد داد و همچنین برخلاف ویندوز قابلیت pause و نگهداشتن کپی و سپس شروع مجدد را دارا می باشد.. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد ولی مشخصه اصلی این نرم افزار سرعت بیشتر و همچنین پشتیبانی از cut و move می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند حین انجام فرایند copy و move خطاها را به طور خودکار نادیده بگیرید تا فرایند کپی متوقف نشد برای رفع خطاها نیز با لیست کردن آنها به کاربر این امکان را میدهد تا بعداً آنها را بررسی کند. نمایش جزئیات بسیار بیشتر نسبت به ویندوز نیز از امکانات قابل توجه نرم افزار است. نمایش لیست کامل فایل های کپی شده و قابلیت حذف فایل ها و فولدرهایی که جز دستور copy و move شدن هستند ولی در وسط کار کاربر تشخیص میدهد که آنها را از لیست حذف کند تا کپی یا منتقل نشود و این فرایند بدون قطع شدن کامل کپی ها انجام خواهد شد. قابلیت اضافه کردن فایل و فولدر به دستور کپی نیز میسر خواهد بود. نسخه Ultimate نرم افزار به دلیل استفاده بالا از منابع سیستمی cpu و ram برای انتقال های حجیم پیشنهاد می شود چرا که بسیار پرمصرف است ولی نسخه معمولی که آن را نیز برای دانلود قرار داده ایم برای استفاده های معمول پیشنهاد می شود.

 

ultracopier افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11

 

بازدید : 651 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

آموزش ویدیوئی رتوش پوست صورت (حرفه ای)

در این پست شاهد آموزش ویدئویی رتوش حرفه ای پوست صورت می باشد، این آموزش ها با فرمت های MP4 و در دو کیفیت HD و SD ذخیره شده تا شما بتوانید با هر نوع اینترنتی این آموزش رو دریافت کنید ، شما کاربران گرامی می توانند از این آموزش ها تکنیک های بسیاری رو در مورد رتوش پئست و صورت یاد بگیرید.

بازدید : 560 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Video Watermark Pro محصول شرکت Aoao یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است. Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار Video Watermark Pro می باشد. این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP پشتیبانی میکند.

 

Aoao Video Watermark Pro قرار دادن واترمارک روی فیلم ها Aoao Video Watermark Pro 4.5

بازدید : 504 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی شرکت Digital Tutors به شما نحوی متحرک سازی یک لوگو با استفاده از ذرات رنگی آموزش داده می شود که برای یادگیری آن آشنایی با نرم افزار محبوب افترافکت ضروری است .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ (میلادی) برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن (Adobe Audition) اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

Animating a Logo آموزش متحرک سازی لوگو با افتر افکت Animating a Logo with Particles in After Effects

 

بازدید : 511 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)

 

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

بازدید : 483 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

اين نرم افزار يكي از محصولات برجسته كمپاني Webroot آنتي اسپي وار مي باشد كه تحت عنوان Spy Sweeper به بازار عرضه مي شود. اين محصول با هر بار ارائه موفق به دريافت جوائز بي شماري از سوي محافل بزرگ نرم افزاري شده است. اين نرم افزار با محافظت 360 درجه خود مرورگر شما را به محيطي امن جهت جستجو در اينترنت تبديل مي كند.

بازدید : 379 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics Disk Defrag Pro نرم افزاری حرفه ای برای یکپارچه سازی سریع و قدرتمند و کامل و ایمن هارد دیسک می باشد. فرایند یکپارچه سازی لازم است بسته به میزان رد و بدل شدن اطلاعات درون هارد دیسک هرچند هفته یکبار انجام شود تا ضمن اینکه سرعت دسترسی به اطلاعات افزایش یابد ، عمر هارد دیسک نیز بیشتر شود. این نرم افزار برای یکپارچه سازی از ۴ الگوریتم مختلف استفاده میکند که همگی به دلیل پیشرفته بودند با سرعت بسیار مناسبی انجام خواهند شد. نرم افزار از تمامی فرمت های سیستمی معتبر نظیر ntfs و fat32 , 16 پشتیبانی میکند و تمامی هارد دیسک ها نیز با این نرم افزار سازگاری دارند همچنین هارد دیسک های جدید SSD نیز در نسخه جدید پشتیبانی شده اند. درون ویندوز فایل هایی وجود دارند که قفل شده اند و یا در هنگام یکپارچه سازی در حال استفاده هستند ولی این نرم افزار میتواند به راحتی در هنگام انجام فرایند آنها را نیز مدنظر قرار دهد. یکی دیگر از قابلیت های مهم ، یکپارچه سازی منطقه ای است. اکثر نرم افزارها فقط میتوانند درایوها و یا کل هارد دیسک را یکپارچه سازی کنند ،ولی این نرم افزار میتواند به صورت خاص فقط یک پوشه یا فایل را یکپارچه سازی نماید. ارائه نمودارهای لازم جهت مشاهده وضعیت هارد دیسک و نمایش وضعیت هارد دیسک قبل و بعد از یکپارچه سازی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. زمان بندی برای انجام فرایند یکپارچه سازی و یا انجام یکپارچه سازی به صورت اتوماتیک در زمان مورد مصرف نبودن کامپیوتر نیز از امکانات حرفه ای نرم افزار محسوب می شود.

 

Auslogics Disk Defrag یکپارچه سازی سریع و حرفه ای Auslogics Disk Defrag Pro 4.2.2.0

بازدید : 570 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 3.5.1.0

بازدید : 355 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

سخت افزار رایانه مجموعه ای از اجزای فیزیکی است که یک سیستم رایانه را تشکیل می دهند. سخت افزار رایانه به قسمت های فیزیکی و یا اجزای یک رایانه مانند صفحه نمایش، صفحه کلید، حافظه های رایانه، دیسک سخت، پردازنده و ..... گفته می شود.



بازدید : 416 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر از جمله کسانی هستید که مدیریت کارهای روزانه برایتان مهم و ارزشمند است ، مسلماً نرم افزار Efficient To-Do List Pro ویژه شماست. به وسیله این نرم افزار عالی میتوانید کارهای روزانه اتان را به جای اینکه در دفترچه یادداشت بنویسید یا روی کاغذ نوشته و به محل مختلف بچسبانید، درون نرم افزار برنامه ریزی کنید و با ایجاد لیست کارهایی که باید انجام دهید، برنامه ریزی بهتری انجام دهید. باتوجه به اینکه نرم افزار میتوانید بی نهایت لیست داشته باشه و قابلیت یاددآوری کارهای لیست شده را دارد به کاربر این اطمینان را میدهد که امکان فراموش شدن یا از قلم افتادن کارها از بین خواهد رفت. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارید که درون کارهای لیست شده به جستجو بپردازد و امکان ویرایش یا تغییر زمان آنها نیز وجود دارد. قابلیت دیگر ، امکان چسباندن و پیوست کردن فایل به کارهای لیست شده است. این قابلیت باعث می شود که انعطاف پذیری و همچنین اطلاعات کاربر افزایش یابد و اگر نیاز به یادداوری بود نیز انجام شود. 

 

Efficient To Do List ایجاد لیست انجام کار Efficient To Do List Pro 3.51.340

بازدید : 381 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع گوگل پلاس +Google

امروز با کتاب دیگری در خدمت شما هستیم نام این کتاب راهنمای گوگل پلاس است. این کتاب ۴۰ صفحه می‌باشد که ترجمه آن توسط آقای محمدرضا رشیدی و طراحی جلد توسط خانم ویدا غلامی صورت گرفته است که نهایت تشکر و قدردانی را از این دوستان داریم.

بازدید : 361 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب الکترونیکی کتابچه راهنمای آندروید امروز با کتابی دیگر در خدمتتان هستیم. مباحث و آموزش‌های این کتاب در مورد آندروید است، سیستم عامل گوگلی آندروید که خیلی از دارندگان گوشی‌های هوشمند موبایل با این سیستم عامل آشنا هستند، البته این نکته را هم ذکر کنم که آندروید یکی از سیستم عامل‌های محبوب موبایل می‌باشد که دارای سرعت و قدرت پردازشی بالا، داشتن برنامه‌های جالب، بازی‌هایی با گرافیک بالا می‌باشد

بازدید : 301 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب یک یا دو هزار و یک - آموزش بهینه سازی سئو و افزايش رنکينگ گوگل فرقی نمی کند که سایت شما چه موضوعی دارد و در چه زمینه ای فعالیت می کنید، برای کسب درآمد و محبوبیت باید سایت تان بیننده داشته باشد. تعداد بینندگان یک سایت، برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب است. سایتی که بیننده ندارد، مرگی آنلاین را تجربه می کند و چه بسیارند سایت هایی که هر روزه از چرخه زندگی در وب خارج می شوند.
طراحی سایت تضمینی برای آمدن بیننده به آن نیست بلکه باید بینندگان را به طریقی به سایت جذب کرد. بینندگان وظیفه ندارند به هر قیمتی که شده سایت شما را بیابند

بازدید : 394 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود TeamViewer v8.0.16447 - نرم افزار کنترل از راه دور سیستم مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت.

بازدید : 438 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
اضافه کردن برنامه های مورد نیاز به کلیک راست - سیستم عامل ویندوز

اگر با برخی از برنامه‌ها خیلی سروكار دارید و می‌خواهید بدون ایجاد آیكن جدید روی دسكتاپ، سریع به آنها دسترسی پیدا كنید، كافی است نرم‌افزار خود را با یك ترفند ساده رجیستری به منوی كلیك‌راست دسكتاپ اضافه كنید. در این ترفند روش برعكس آن را هم پیگیری خواهیم كرد كه چطور منوی شلوغ كلیك‌ راست خود را خلوت كنید.
برای شروع، در نظر می‌گیریم كه می‌خواهید از نرم‌افزار Notepad در منوی كلیك‌ راست خود استفاده كنید، به ‌یاد داشته باشید این ترفند را برای هر نرم‌افزاری می‌توان به ‌كار برد.

بازدید : 327 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

آموزش  رمز گذاری بر روی فلش مموری بدون استفاده از نرم افزار قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.

بازدید : 350 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

کلیدهای میانبر مخفی كيبورد سیستم عامل ویندوز - ویندوز 7 تسلط به كیبورد نه ‌تنها سرعت مرور و كار با سیستم را بالا می‌برد، كه باعث بالا رفتن استقامت نیز می‌شود. در اینجا به چند میانبر كیبوردی می‌پردازیم كه سرعت كارتان را آنقدر بالا می‌برد كه به یك نینجا تبدیل می‌شوید.

بازدید : 453 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

كلید های میانبر نرم افزار مایكروسافت آفیس در نرم افزار افیس تعدای میان بر وجود دارد كه بیشتر آنها رو ما نمیشناسیم این كلید های میان بر علاوه بر این كه سرعت ما را برای ویرایش و تمام كردن پروژه های خود بسیار زیاد می كند بلكه باعث این می شود كه ما زمان كمتری صرف ویرایش و اتمام كار خود كنیم در زیر ما با برخی ای این كلید های میان بر آشنا می شویم:

بازدید : 331 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود UnHackMe v5.99.420 - نرم افزار جلوگیری از هک شدن و حذف Rootkit ها

قبل از معرفی برنامه UnHackMe لازم است تا توضیح مختصری در مورد Rootkit ها داده شود تا اگر کاربرانی هستند که با آنها آشنایی ندارند در حد مختصر با آنها آشنا شوند. در واقع Rootkit ها برنامه هایی هستند که هکرها از آنها برای نفوذ به سیستمها استفاده می کنند و از نظر ساختار کاری شبیه تروجانها و backdoor ها عمل می کنند ولی با این تفاوت که شناسائی Rootkit ها بسیار مشکلتر است زیرا به هکرها این اجازه را می دهند که از طریق backdoor و پنهان شدن در عمق سیستم عامل به آن نفوذ کنند و با خیال راحت بر روی سیستم شما فعالیت کرده و هر اطلاعاتی را که بخواهند بدست بیاورند.

بازدید : 334 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود One Click Privacy v2.3.3 - نرم افزار بهینه ساز و حفظ حریم خصوصی

محیط کامپیوتر شما گنجینه ای از اسرار است که می تواند برای هر کسی غیر از شما نیز آشکار شود. شما برای اینکه بتوانید از این گنجینه مهم و اطلاعات حساس خود محافظت کنید نیاز به ابزاری دارید تا شما را خیلی سریع و راحت همراهی کند و در عین حال ایمن و مطمئن باشد. One Click Privacy در واقع همان ابزاری است که شما به کمک آن می توانید تنها با یک کلیک حریم های خصوصی ذخیره شده بر روی سیستمتان را پاک کنید تا از دسترسی دیگران به آنها جلوگیری کنید.

بازدید : 350 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

WebShot 1.9.2.0

راهنمای جستجو: تصویربرداری از صفحات وب , عکسبرداری از سایت ها , عکسبرداری از صفحات وب , دانلود نرم افزار WebShot 1.9.2.0 , نرم افزار عکسبرداری WebShot 1.9.2.0 , عکسبرداری از سایتها توسط WebShot 1.9.2.0

———————–

شاید شما هم علاقمند باشید به اینکه یک سفحه از یک سایتی را ذخیره کنید و از آن ایده بگیرید ولی به دلیل اینکه کپی کردن در آن سایت ممنوع است , از این کار سرباز زده اید . ولی این بار برای شما کاربران عزیز مستردانلود ، نرم افزار WebShot 1.9.2.0 را آماده دانلود کرده ایم . توسط این نرم افزار میتوانید از صفحاتی که دوست دارید  عکس گرفته و در فرمتهای gif ،png ،jpg ،bmp ذخیره کنید. مهمترین مزیت این نرم افزار این است که میتواند از ده ها صفحه به صورت همزمان عسکبرداری کند که به این منظور باید آدرس اینترنتی صفحات مورد نظر را در یک فایل TEXT ذخیره کرده و به برنامه بدهید (Import )

پس هرچه سریعتر این نرم افزار را از سایت مستردانلود دریافت نمایید .

بازدید : 364 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
پرواز به همه جای کره زمین فقط در چند لحظه با Google Earth پرواز کنید و به خارج از جو بروید.

Google Earthبه شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید.

 

در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

بازدید : 340 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

چند کلید ترکیبی و میانبر ویندوز 7 را آموزش می دهد، تا راحت تر و حرفه ای تر کار های خود را انجام دهید. به گزارش کلید های ترکیبی تسلط به كیبورد نه ‌تنها سرعت مرور و كار با سیستم را بالا می‌برد، بلكه باعث بالا رفتن استقامت نیز می‌شود. در اینجا به چند میانبر كیبوردی می‌پردازیم كه سرعت كارتان را درهنگام کار با ویندوز را راحت تر می کند.


تعداد صفحات : 2

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 742
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,668
  • بازدید ماه : 3,668
  • بازدید سال : 112,164
  • بازدید کلی : 1,905,947
  • کدهای اختصاصی