loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 503 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

Agilebits 1Password نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا پسوردهای سایت ها و نرم افزار های مختلف را ذخیره و مدیریت نمایید . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به پر کردن اتوماتیک فرم ها و ساخت پسورد های قدرتمند اشاره کرد. همچنین شما می توانید به وسیله این نرم افزار فیلد فرم های اینترنتی خود را به راحتی و با امنیت بالا پر کنید.

 

AgileBits 1Password 4.01.503 نرم افزار مدیریت پسورد AgileBits 1Password 4.01.503

بازدید : 752 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.2

بازدید : 369 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Ultracopier نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای افزایش سرعت Copy و Move اطلاعات درون هارد دیسک یا سایر حافظه ها اعم از حافظه های قابل usb می باشد. این نرم افزار بعد از نصب به طور خودکار جایگزین copy و cut ویندوز شده و فرایندهای انتقال اطلاعات را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ویندوز انجام خواهد داد و همچنین برخلاف ویندوز قابلیت pause و نگهداشتن کپی و سپس شروع مجدد را دارا می باشد.. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد ولی مشخصه اصلی این نرم افزار سرعت بیشتر و همچنین پشتیبانی از cut و move می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند حین انجام فرایند copy و move خطاها را به طور خودکار نادیده بگیرید تا فرایند کپی متوقف نشد برای رفع خطاها نیز با لیست کردن آنها به کاربر این امکان را میدهد تا بعداً آنها را بررسی کند. نمایش جزئیات بسیار بیشتر نسبت به ویندوز نیز از امکانات قابل توجه نرم افزار است. نمایش لیست کامل فایل های کپی شده و قابلیت حذف فایل ها و فولدرهایی که جز دستور copy و move شدن هستند ولی در وسط کار کاربر تشخیص میدهد که آنها را از لیست حذف کند تا کپی یا منتقل نشود و این فرایند بدون قطع شدن کامل کپی ها انجام خواهد شد. قابلیت اضافه کردن فایل و فولدر به دستور کپی نیز میسر خواهد بود. نسخه Ultimate نرم افزار به دلیل استفاده بالا از منابع سیستمی cpu و ram برای انتقال های حجیم پیشنهاد می شود چرا که بسیار پرمصرف است ولی نسخه معمولی که آن را نیز برای دانلود قرار داده ایم برای استفاده های معمول پیشنهاد می شود.

 

ultracopier افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11

 

بازدید : 402 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (1)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

EarthView نمایش زیبای کره زمین در ویندوز Desksoft EarthView 4.3.1

 

بازدید : 450 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

AX64 Time Machine – این برنامه ابزاری مفید برای گرفتن بک آپ از وضعیت فعلی و سالم ویندوز شما می باشد که به راحتی پس از خراب شدن به دلایل مختلف مثل ویروسی شدن ، خرابی دیسک ، پاک کردن تصادفی و … می توانید به راحتی ویندوز خود را ریکاوری نمایید . علاوه بر فایل ها و تنظیمات ویندوز ، می توانید از فایل های خود نیز بک آپ تهیه کنید . خود ویندوز بخشی به نام Restore System را دارد که این برنامه را می توان نسخه ی کامل تر و سریعتر این بخش از ویندوز دانست . از سایر قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبان گیری به صورت خودکار یا دستی ، سرعت بالا در بک آپ گیری ، پشتیبان گیری از درایو ویندوز و … اشاره کرد .

 

AX64 Time Machine گرفتن پشتیبان از وضعیت کامپیوتر با AX64 Time Machine 1.2.0.1117

بازدید : 583 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Screensaver Wonder شما می توانید به راحتی اسکرین سیور دلخواه خود را با عکس ها و فایل های ویدیویی دلخواهتان بسازید و حتی برای آن موسیقی پس زمینه قرار دهید تا هنگام فعال شدن اسکرین سیور از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. این نرم افزار دارای ویژگی های زیادی از جمله رابط کاربری با استفاده آسان و مجموعه ای شامل بیش از ۱۰۰ افکت انتقال تصویر (شیوه های متفاوت تغییر عکس ها) می باشد که ساخت اسکرین سیور را بسیار لذت بخش می کند. پس از ایجاد فایل اسکرین سیور کاملاً استاندارد، می توانید آن را به صورت خودکار بر روی سیستم خود نصب کنید و یا حتی فایل های اجرایی مستقلی برای اسکرین سیور خود ایجاد کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.

 

Blumentals Screensaver Factory v6.4 ساخت اسکرین سیور با Blumentals Screensaver Factory v6.4

 

بازدید : 511 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (1)

 

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

بازدید : 378 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
 ULTRACOPIERابزاری رایگان برای کپی و انتقال فایل هاست. این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد که عملیات کپی را برایتان راحت تر می کند. با این نرم افزار می توانید فقط با چند کلیک فایل های مختلف را جا به جا نمایید. امکان PAUSE و RESUME کردن عملیات، کنترل سرعت کپی فایل ها، صف فایل های در حال کپی و رابط کاربری مناسب از جمله قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

 

بازدید : 426 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

بازدید : 522 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

پاکسازی حرفه ای با نرم افزار Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12

Your Uninstaller! یک ابزار حرفه ای و پیشرو جهت پاکسازی نرم افزار ها می باشد.این یک نرم افزار هوشمند است به گونه ای که با درگ و دراپ کردن می تواند عملیاتی که بر آن محول شده است را به سرانجام رساند.شما با استفاده از این برنامه می توانید با یک کلیک نرم افزار مورد نظرتان در ویندوز پاک کنید. در واقع این برنامه به مانند Remove Programs ویندوز است اما از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار است. بازی ها و نرم افزارهایی را که شما با استفاده از این برنامه از ویندوز پاک می کنید به صورت کامل حذف خواهند شد زیرا اثرات برخی از نرم افزارها بعد از پاک شدن هم در ویندوز مشاهده می شود. مدیریت استارت آپ, مدیریت رجیستری, حذف فایل های زائد, بازگرداندن اطلاعات رجیستری, حذف شورتکات های اضافی و … برخی از امکانات این نرم افزار به شمار میروند.

بازدید : 515 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار LOGON SCREEN ابزاریست جالب و رایگان برای تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه ، به راحتی می توانید هر زمان که خواستید عکس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را به عکس دلخواه خود تغییر داده و نیز هر زمانی که خواستید آن را به حالت اولیه خود برگردانید. این نرم افزار نیازی به نصب نداشته و قابل حمل می باشد. سرعت انجام این کار توسط این نرم افزار خیلی خیلی بالا می باشد.

بازدید : 379 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics Disk Defrag Pro نرم افزاری حرفه ای برای یکپارچه سازی سریع و قدرتمند و کامل و ایمن هارد دیسک می باشد. فرایند یکپارچه سازی لازم است بسته به میزان رد و بدل شدن اطلاعات درون هارد دیسک هرچند هفته یکبار انجام شود تا ضمن اینکه سرعت دسترسی به اطلاعات افزایش یابد ، عمر هارد دیسک نیز بیشتر شود. این نرم افزار برای یکپارچه سازی از ۴ الگوریتم مختلف استفاده میکند که همگی به دلیل پیشرفته بودند با سرعت بسیار مناسبی انجام خواهند شد. نرم افزار از تمامی فرمت های سیستمی معتبر نظیر ntfs و fat32 , 16 پشتیبانی میکند و تمامی هارد دیسک ها نیز با این نرم افزار سازگاری دارند همچنین هارد دیسک های جدید SSD نیز در نسخه جدید پشتیبانی شده اند. درون ویندوز فایل هایی وجود دارند که قفل شده اند و یا در هنگام یکپارچه سازی در حال استفاده هستند ولی این نرم افزار میتواند به راحتی در هنگام انجام فرایند آنها را نیز مدنظر قرار دهد. یکی دیگر از قابلیت های مهم ، یکپارچه سازی منطقه ای است. اکثر نرم افزارها فقط میتوانند درایوها و یا کل هارد دیسک را یکپارچه سازی کنند ،ولی این نرم افزار میتواند به صورت خاص فقط یک پوشه یا فایل را یکپارچه سازی نماید. ارائه نمودارهای لازم جهت مشاهده وضعیت هارد دیسک و نمایش وضعیت هارد دیسک قبل و بعد از یکپارچه سازی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. زمان بندی برای انجام فرایند یکپارچه سازی و یا انجام یکپارچه سازی به صورت اتوماتیک در زمان مورد مصرف نبودن کامپیوتر نیز از امکانات حرفه ای نرم افزار محسوب می شود.

 

Auslogics Disk Defrag یکپارچه سازی سریع و حرفه ای Auslogics Disk Defrag Pro 4.2.2.0

بازدید : 380 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

بررسی هماهنگی زیر نویس ها، تبدیل انواع زیر نویس و گرفتن خروجی در فرمت های معروف از جمله كارهاي Lemony Pro 4.5.4 است.Lemony Pro مجموعه ای از حرفه ای ترین نرم افزارهای کار با زیر نویس فایل های مالتی مدیا است. این نرم افزار متخصص فایل های ویدیویی حرفه ای و توسعه یافته است که وظیفه ی ترجمه، قابلیت نوشتن و خدمات زیر نویس را دارا می باشد.

این نرم افزار با یک محیط کاربر محور توانسته است یوزر های بسیاری را در سرتاسر دنیا جلب خود کند. کار با پروژه های مختلف در زمان واحد می .

 

بازدید : 394 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود TeamViewer v8.0.16447 - نرم افزار کنترل از راه دور سیستم مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت.

بازدید : 386 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محیط ویندوز 8

سرانجام بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 8 توسط مایكروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایكس پی، ویستا و سون كه با استقبال بسیار زیاد توسط كاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی ویندوز 8 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای ویندوز 7 میتوانید تمامی پیغامها و حتی Help ویندوز را با زبان شیرین فارسی مشاهده كنید.

بازدید : 437 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Speed Gear v7.1 - نرم افزار افزایش سرعت و کارآیی سیستم

بهينه سازي سيستم عامل يكي از كارهايي است كه امروزه كاربران مي توانند براي داشتن نهايت كارآيي از سيستم خود انجام دهند. بهينه سازي قسمت هاي مختلف سيستم باعث مي شود تا كاربر بتواند با نهايت كارآيي و سرعت به انجام كارها بپردازد ؛ براي نمونه بازي ها در هنگام اجرا معمولا تمامي بخش هاي مختلف سيستم را درگير مي كنند اما مي توان با يك عمل بهينه سازي طوري عمل كرد كه بازهم فضايي براي اجرا ديگر برنامه ها باقي بماند. Speed Gear نام نرم افزاري قدرتمند در اين زمينه است.

بازدید : 615 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe-Flash-Player-11

Adobe Flash Player اکتیوکس قوی و سبک که برای اجرای فایل های فلش که روی اغلب سیستم های عامل مرورگرها و موبایل ها اجرا می شود این بسته بر روی ۷۵۰ میلیون سیستم کامپیوتر و موبایل نصب شده است و تجربیات دیجیتال جدیدی به کاربران ارائه می کند.

این بسته مخصوص مرورگرهای فایرفاکس ، کروم ، اپرا و… می باشد.

ویژگیهای کلیدی نرم افزار:

- اجرای بازهای فلش در حالت full screen

- اجرای ویدئوهای فلش در حالت full screen

- اجرای سریع

- مصرف پایین پهنای باند رندر حرفه ای متون با کیفیت بالا

- جلوه های ویژه

- فیلترهایی مثل بلور و سایه زنی

- برجسته سازی فرمت های تصویری مختلف( GIF , JPEG  , PNG )

بازدید : 492 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Abex Document Converter Pro برنامه ای همه کاره برای تبدیل انواع اسناد (Document) می باشد که فایل هایی از قبیل PDF ، ورد، اکسل، پاورپوینت، Html ، متن و همچنین فایل های عکس در این برنامه ساپورت می شوند . برای تبدیل این اسناد شما نیازی به نرم افزارهای دیگر همچون Adobe Acrobat ندارید . از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی کار و پشتیبانی از فرمت های متنوع اشاره کرد . در ادامه می توانید فرمت های خروجی و ورودی را مشاهده نمایید .

 

Abex Document Converter Pro تبدیل انواع اسناد با Abex Document Converter Pro 3.4.0

 

بازدید : 361 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro Pro v8.5.4.11

 

بازدید : 387 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
با استفاده از ابزار Google Drive یک حافظه پنج گیگابایتی رایگان خواهید داشت.

Google Drive نرم افزاری است که استفاده از سرویس گوگل درایو را برای شما فراهم نموده و در ابتدا حدود 5 گیگابایت فضای مجانی در اختیار شما می گذارد تا شما قادر به آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های خود مانند فیلم،عکس، پروژه های مختلف، Google Docs، فایل های PDF و ... در این حافظه مجازی بوده و در هر مکانی بتوانید از آن ها استفاده کنید. 

از ویژگی های Google Drive می توان به دارا بودن ابزارهای جستجو برای جستجو میان اسناد و تکنولوژی OCR برای خواندن تصاویر اسکن شده و ... اشاره نمود.


 

 

بازدید : 396 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Free Download Manager یکی از نرم افزار ها قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود است که با یک رابط کاربری واضح، شیوه ای خاص و استفاده آسان در مدیریت دانلودهایی که از اینترنت دارید برای شما بسیار مفید خواهد بود.

بازدید : 386 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
برنامه Eye Pro برنامه ای کاربردی جهت محافظت از چشمان شما در هنگام کار با رایانه است.

با تمامی پیش رفت های صورت گرفته در زمینه ساخت صفحه نمایش برای سیستم رومیزی و لپ تاپ‌ ها، باز هم استفاده از این دستگاه‌ ها به صورت روزانه مشکلات و بیماری‌ های فراوانی را برای کاربران به همراه دارد که از بارزترین آنها می توان به سندرم بینایی کامپیوتری (Computer Vision Syndrome)، مشکل در تمرکز و یا بیماری‌های جسمی به دلیل بی حرکت بودن در ساعات متوالی اشاره کرد. در همین رابطه شرکت Classlesoft Tech برای رفع این مشکل برنامه خلاقانه ای را با نام Eye Pro طراحی کرده است که با نمایش پیغام هشدار دهنده در مورد زمان کار شما با کامپیوتر به صورت متوالی و نمایش زمانی که باید قبل از ادامه کار خود باید به چشمان خود استراحت دهید و در صورت امکان تحرک بدنی داشته باشید تا حد زیادی از چشمان و سلامت جسمانی شما محافظت می‌کند .


بازدید : 532 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر (جهت مشاهده و اجرای فایل فلش) - Adobe Flash Player v11.2.202

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

با توجه به نفوذ روز افزون رسانه های مبتنی بر فلش (مثل انیمیشن، بازی، وب سایت و ...) ، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر کامپیوتری ضروریست. نرم افزار فلش پلیر، تقریبا از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را روی کامپیوتر خود نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای اجرای بهتر فایل های فلش در کامپیوتر خود، همیشه آخرین نسخه Flash Player را روی ویندوز خود داشته باشید.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر، یعنی Adobe Flash Player v11.2.202 منتشر شده است.

 

در این مطلب، شما می توانید نسخه متناسب با مرورگر خود را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید. با دانلود و نصب نرم افزار فلش پلیر، شما قادر به مشاهده کلیه فایل های فلش در مرورگر اینترنتی خود خواهید بود. همچنین اگر فایل فلشی روی کامپیوتر خود داشته باشید، می توانید آن را داخل پنجره مرورگر خود انداخته و مشاهده کنید. پس برای دانلود تازه ترین نسخه نرم افزار فلش پلیر، تردید نکنید!

بازدید : 350 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس نورتون 2013 نسخه نهایی

Norton Antivirus 2013 v20.2

 

 

 

جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نورتون، یک شاهکار تمام عیار است. این نسخه قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و بدافزارهای کامپیوتری (شامل ابزارهای جاسوسی، هک، تبلیغات مزاحم و ...) بوده و میتواند نهایت امنیت را برای کامپیوتر شما فراهم کند.

 

بازدید : 589 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

- Microsoft Office 2013

 

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

بازدید : 441 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

بازدید : 556 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده May 2013 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) May 2013

بازدید : 487 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

 

OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207 حرفه ای ترین کپی DVD با OpenCloner DVD Cloner 2013 10.40.1207

بازدید : 352 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا february 2013 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده February 2013 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) February 2013

 

بازدید : 472 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation v9.0.2.1031769 اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v9.0.2.1031769

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 715
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,641
  • بازدید ماه : 3,641
  • بازدید سال : 112,137
  • بازدید کلی : 1,905,920
  • کدهای اختصاصی