loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 1465 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

Autodesk AutoCAD حرفه ای ترین نرم افزار طراحی ساختمان و نقشه کشی میباشد ، امروز وبسایت  دانلودها آموزش نسخه ۲۰۱۵ این برنامه را برای شما مهندسین عزیز قرار میدهد.سالانه بیش از ۴ ملیون ساختمان توسط این نرم افزار بسیار جالب طراحی میگردد.این آموزشی که توسط  دانلودها قرار گرفته است توسط کمپانی InfiniteSkills منتشرشده است.امروزه طراحی سنتی و کشیدن روی کاغذ و قلم از بین رفته است و نقشه کشی اکثرا توسط کامپیوتر و نرم افزار ها صورت میگیرد.نرم افزار اتوکد یک نرم افزار تخخصی در این زمینه میباشد.هم اکنون میتوانید این مجموعه ی آموزشی رااز دانلودها دریافت نمایید.

 

AUTO 2015 دانلود فیلم آموزش اتوکد ۲۰۱۵ Autodesk AutoCAD LT

 

زبان این آموزش انگلیسی میباشد ، فرمت تمامی آموزش های داخل این مجموعه mp4 میباشد ، در داخل این آموزش حدود ۱۲ ساعت آموزش ویدئویی قابل مشاهده میباشد.در این آموزش مهارت رمز نویسی ، طراحی ، نقشه کشی حرفه ای در برنامه AutoCAD بدست می آورید.این آموزش سرعت شما را در طراحی ها و نقشه کشی چند برابر خواهد کرد.اتوکد LT نرم افزاری بسیار جالب است AutoDesk میباشد.

بازدید : 748 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

o نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و مطرح در عرصه فیلم سازی و محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای رایج در صنعت میکس و مونتاژ فیلم و کلیپ و امور سینماییست و میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از نرم افزار و سخت افزارهای جانبی حرفه ای این کمپانی بزرگ تولید کننده ابزارهای صنعت سینما یعنی Pinnacle استفاده می کنند. با نرم افزار Pinnacle Studio کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل ، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای ویراستاری و تدوین خود استفاده نمایند. ساخت و محیط نرم افزار به گونه ایست که هم کاربران آماتور و هم حرفه ای ها بتوانند از آن استفاده کنند. Pinnacle با ابزارهای متعدد و پلاگین های مختلفی دارد دست شما را در هر نوع تغییر، تکنیک، جلوه های ویژه، میکس و تغییر و ویرایش در فیلم باز می گذارد.

 

Pinnacle Studio Ultimate v17.6 نرم افزار ویرایش فوق حرفه ای ویدیو ها Pinnacle Studio Ultimate v17.6

 

بازدید : 627 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

AX Crypt نرم افزار رایگان و سورس باز رمز نگاری فایل ها است . اگر یک برنامه نویس باشید به راحتی می توانید از قدرت این نرم‌افزار در برنامه های خود استفاده کنید. چرا که این برنامه به صورت متن باز در اختیار برنامه نویسان قرار داده شده است. ایـن برنـامه همـه رمزهای عبور شما را در یک پایگاه داده رمـز نگاری شده ذخیـره می‌کنـد و برای دسترسی به همه آنها تنهـا کافی است تا یک کلید رمز که مربوط به خود برنامه است را به خاطر بسپارید. برای مشاهده اسناد و فایل های رمزنگاری شده خود تنها کافیست آنها را اجرا کنید تا نرم افزار سریعا اقدام به بازگشایی فایل های رمزی کند .این نرم افزار به ۱۳ زبان ارائه شده و امنیت فایل های شما را به بهترین صورت حفظ می کند.

 

AX Crypt 1.7.3156.0 نرم افزار رمز گذاری فایل ها AX Crypt 1.7.3156.0

بازدید : 675 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (1)

دانلود Wondershare MobileTrans v6.0.5.263 - نرم افزار انتقال اطلاعات بین دو گوشی موبایل

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید اطلاعات موجود بر روی گوشی موبایل فرد دیگری را به گوشی موبایل خود انتقال دهید و با انتقال آن ها از طریق بلوتوث، وقت زیادی از شما به هدر رفته است. و یا اینکه به ناچار نرم افزار مختص به هر کدام از گوشی ها را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و ابتدا اطلاعات را بر روی کامپیوتر منتقل کرده و سپس از روی آن بر روی گوشی موبایل خود انتقال داده اید که ای کار هم برای شما بسیار پر دردسر بوده است. اما شما می توانید با استفاده از نرم افزار Wondershare MobileTrans بدون نیاز به هیچ واسطه ای، به سادگی اطلاعات را ما بین گوش های موبایل مختلف انتقال دهید. این نرم افزار از تمامی سیستم عامل های اندروید، iOS و سیمبیان (Symbian, Android, iOS) پشتیبانی می کند. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده آسان از آن است. با استفاده از Wondershare MobileTrans می توانید مخاطبین، پیام های متنی، لیست تماس، برنامه های کاربردی، عکس ها، موسیقی ها و فیلم ها را از یک تلفن  به تلفن دیگر انتقال دهید. البته برای انتقال اطلاعات از دستگاه های IOS بایستی برنامه آیتونز را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. استفاده از این نرم افزار برای انتقال اطلاعات مابین دو گوشی موبایل باعث می شود که این فرایند آسان تر شده و کم تر خسته کننده باشد.

بازدید : 414 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather.Watcher.Live.Cover نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.2.33

بازدید : 432 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Burning Studio : – رایت و پاک کردن لوح های فشرده rewrite – دارای ساختارهای متنوع برای رایت نظیر تنظیم سرعت یا باز یا بسته بودن لوح فشرده – ایجاد فایل ایمیج از روی لوح های فشرده – رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده – قابلیت ویرایش فایل های ایمیج – تهیه بک آپ از سیستم و رایت آنها به صورت ادامه دار روی دی وی دی – دارای ادیتور جهت ساخت و ویرایش کاور و لیبل – رایت و ریپ انواع لوح های فشرده صوتی – ساخت اسلایدشو از فیلم و عکس و موزیک – دارای افکت های زیبا جهت ساخت اسلایدشو – رایت فیلم ها روی دی وی دی و بلو-ری – ساخت منو های زیبا برای فیلم های وی دی وی – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Ashampoo.Burning.Studio.15.Cover نرم افزار رایت قدرتمند و کامل Ashampoo Burning Studio 15.0.1.39

 

بازدید : 503 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

Agilebits 1Password نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا پسوردهای سایت ها و نرم افزار های مختلف را ذخیره و مدیریت نمایید . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به پر کردن اتوماتیک فرم ها و ساخت پسورد های قدرتمند اشاره کرد. همچنین شما می توانید به وسیله این نرم افزار فیلد فرم های اینترنتی خود را به راحتی و با امنیت بالا پر کنید.

 

AgileBits 1Password 4.01.503 نرم افزار مدیریت پسورد AgileBits 1Password 4.01.503

بازدید : 497 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار مکالمه رایگان تانگو Tango این روزها از محبوب ترین برنامه های تماس تلفنی رایگان است که با قابلیت مکالمه تصویری مجانی که ایجاد می کند جایگزین مناسبی  برای نرم افزار وایبر viber شده است.نسخه کامپیوتر تانگو Tango for PC با فرمت exe را برای دانلود ویندوز قرار دادیم. با کمک نرم افزار تانگو کامپیوتر می توانید از طریق PC یا لپ تاپ خود با گوشی دوستان خود در هر کجای دنیا رایگان تماس بگیرید و علاوه بر ارسال متن sms و مکالمه صوتی تصویر یکدیگر را نیز ببینید.در این برنامه همچنین می توانید فاصله کسانی که در اطراف شما هستند و با  این برنامه کار می کنند را ببینید و پیدا کنید. جهت دانلود نرم افزار تانگو از سایت شیرین وبفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


Tango app logo 1 دانلود جدیدترین ورژن مسنجر Tango برای کامپیوتر



این لینک ها که در پایین میگذارم ممکن است به دردتان بخورد.اما ربطی این این اموزش ندارد :

1.اموزش تصویری کار با تانگو در کامپیوتر

2.اموزش تصویری کار نرم افزار Tango

3.دانلود نرم افزار تانگو برای اندروید

4.اموزش تصویری پاک کردن اکانت در Tango

در اینجا به چند ویژگی برتر این مسنجر می پردازیم :

  • امکان تماس صوتی ، ویدئویی،متنی با پشتیبانی از 3G, 4G, و Wi-Fi
  • امکان استفاده از تماسهای ویدئویی و صوتی و متنی بین کاربران این برنامه در Android, iOS, Windows Phone, و PC
  • ارسال و دریافت پیام های تصویری در صورت عدم ارتباط با دوستانتان
  • اضافه کردن انیمیشن ها سرگرم کننده به تماس های تصویری شما
  • صرفه جویی در هزینه تماس های بین المللی رایگان بین اعضای دیگر تانگو
  • نمایش خودکار دوستان شما که از تانگو استفاده می کنن

 

اموزش تصویری کار با تانگو در کامپیوتر

دانلود : Tango New Version For pc

دانلود از سرور پیکو فایل : Tango New Version For pc

کسایی که مشکل دانلود دارن به این صفحه مراجعه کنن رو روی If your download does not start, click here کلیک کنند.

لینک :  Download this link

توجه : لینک دریافت از سرور اصلی سایت tango می باشد , یعنی هروقت روی نوشته بالا کلیک کنید و بخواهید دانلود کنید همیشه آخرین ورژن برنامه را دریافت خواهید کرد.

فرمت : exe

حجم : 11mb

بازدید : 477 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

XRecode II نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه مبدل فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار به شما اجازه تبدیل فرمت های صوتی و ویدیویی mp3, mp2, wma, aiff, amr, ogg, flac, ape, cue, ac3, wv, mpc, mid, cue ,tta, tak, wav, wav(rf64), dts, m4a, m4b, mp4, ra, rm, aac, avi, mpg, vob, mkv, mka, flv, و بسیاری دیگر را برای شما فراهم می سازد. سرعت بالای تبدیل در نرم افزار باعث شده کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن فرمت های مختلف را تبدیل نمایند. قابلیت های کلیدی XRecode امکان تغییر کیفیت برای بدست آوردن حجم دلخواه ، دارای گزینه ای برای انتخاب دستی تنظیمات WMA encoder و … است .

 

XRecode II 1.0.0.215 نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی XRecode II 1.0.0.215

بازدید : 462 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Photoshop CC همراه با تمامی آپدیت ها

آخرین تغییرات : 1393/05/20 - نسخه Adobe Photoshop CC 2014 v15.1.0.00 نسخه قابل حمل اضافه شد . نرم افزار Adobe Photoshop CC یکی از جدیدترین نسخه های فتوشاپ می باشد که به تازگی عرضه شده است . نرم افزار Adobe Photoshop CC  برای پردازش گرافیک شطرنجی است . این نرم افزار تعداد زیادی از فرمت های گرافیکی را پشتیبانی می کند . همچنین فتوشاپ به شما اجازه میدهد تا برای ایجاد تصاویر و ویرایش از آن استفاده کنید (بیشتر…)

بازدید : 367 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Wondershare Video Editor v4.1.2 - نرم افزار تدوین فیلم ها

Wondershare Video Editor ابزاری کاربردی با قابلیت های متعدد تحت یک واسط گرافیکی بسیار جذاب است که با سرعت بالا و عملکرد تحسین برانگیز امکان ویرایش و تدوین فیلم ها را به صورت نیمه حرفه ای به کاربران می دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری این امکان را فراهم کرده تا بتوان خروجی ها را با کیفیت متوسط و کیفیت بالا HD به شکل دلخواه ذخیره نمود.

بازدید : 615 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

Bitwig Studio این نرم افزار جدید و قدرتمند که خود را رقیبی برای نرم افزارهای اف ال استودیو و کیوبیس میداند با شعار آینده ی آهنگ سازی شما اینجاست وارد رقابت با دیگر نرم افزارهای ساخت و تنظیم موزیک شده است و بنا به گفته توسعه دهندگان آن قادر است تا به سرعت به هر ایده ای که در ذهن شماست جامه عمل بپوشاند. عملیات ضبط و تنظیم صدا در این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به طور کلی در یک جریان کاری قادر به انجام آن خواهید بود.

 

Bitwig Studio 1.0.10 Final نرم افزار حرفه ای آهنگ سازی Bitwig Studio 1.0.10 Final

بازدید : 543 جمعه 20 دی 1392 نظرات (1)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117

 

 

 

 

password بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117رمز فایل: www.downloadha.com

download بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117 لینک دانلود – 30.6 مگابایت لینک کمکی

 

بازدید : 433 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

GraphicConverter نرم افزاری ویژه سیستم عامل مک می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند فرایندهای ویرایش عکس،تبدیل فرمت عکس،مشاهده ومدیریت عکس را انجام دهد. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع فرمت های عکس میتواند به راحتی نسبت به تبدیل فرمت همزمان آنها در کنار تغییر سایز و اعمال ویرایشی نظیر بریدن،ویرایش رنگ ها و قرار دادن افکت برروی عکس اقدام کند. قابلیت انتقال مستقیم عکس های داخل دوربین دیجیتال به داخل هارد دیسک انواع دستگاه های دارای سیستم عامل مک نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. باتوجه به اینکه سیستم عامل مک دارای ویرایشگر قدرتمند عکس نمی باشد ، این نرم افزار میتواند در این زمینه به کاربران دارای سیستم عامل مک یاری دهد.

 

graphic converter mac تبدیل فرمت،ویرایش و مدیریت تصاویر GraphicConverter v9.0.2 برای مک

 

بازدید : 920 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

llallSoft Google Satellite Maps Downloader نرم افزاری کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های ماهواره ای بخش Google Map را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند بدون نیاز به داشتن نرم افزارهایی مانند گوگل ارث عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. کافی است طول و عرض جغرافیایی یا نام منطقه مورد نظر را به نرم افزار ارائه کنید و سپس با تنظیماتی که وجود دارد میزان زوم و… را مشخص کنید و سپس نقشه ماهواره ای مورد نظر را دانلود کنید. نقشه های بزرگ با یکدیگر ادغام خواهند شد و در قالب فایل bmp قابل مشاهده هستند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.

 

google Satellite map downloader دانلود نقشه های ماهواره گوگل Google Satellite Maps Downloader 7.22

 

بازدید : 752 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 8.2

بازدید : 416 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

بازدید : 496 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

Aiseesoft DVD Ripper Platinum ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی Aiseesoft DVD Ripper Platinum 7.1.30

بازدید : 369 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Ultracopier نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای افزایش سرعت Copy و Move اطلاعات درون هارد دیسک یا سایر حافظه ها اعم از حافظه های قابل usb می باشد. این نرم افزار بعد از نصب به طور خودکار جایگزین copy و cut ویندوز شده و فرایندهای انتقال اطلاعات را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ویندوز انجام خواهد داد و همچنین برخلاف ویندوز قابلیت pause و نگهداشتن کپی و سپس شروع مجدد را دارا می باشد.. نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد ولی مشخصه اصلی این نرم افزار سرعت بیشتر و همچنین پشتیبانی از cut و move می باشد. این نرم افزار قدرتمند میتواند حین انجام فرایند copy و move خطاها را به طور خودکار نادیده بگیرید تا فرایند کپی متوقف نشد برای رفع خطاها نیز با لیست کردن آنها به کاربر این امکان را میدهد تا بعداً آنها را بررسی کند. نمایش جزئیات بسیار بیشتر نسبت به ویندوز نیز از امکانات قابل توجه نرم افزار است. نمایش لیست کامل فایل های کپی شده و قابلیت حذف فایل ها و فولدرهایی که جز دستور copy و move شدن هستند ولی در وسط کار کاربر تشخیص میدهد که آنها را از لیست حذف کند تا کپی یا منتقل نشود و این فرایند بدون قطع شدن کامل کپی ها انجام خواهد شد. قابلیت اضافه کردن فایل و فولدر به دستور کپی نیز میسر خواهد بود. نسخه Ultimate نرم افزار به دلیل استفاده بالا از منابع سیستمی cpu و ram برای انتقال های حجیم پیشنهاد می شود چرا که بسیار پرمصرف است ولی نسخه معمولی که آن را نیز برای دانلود قرار داده ایم برای استفاده های معمول پیشنهاد می شود.

 

ultracopier افزایش سرعت copy و cut ویندوز با نرم افزار Ultracopier 1.0.1.11

 

بازدید : 399 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

DivX Plus1 دانلود DivX Plus 10 1 Build 1 10 1 362 نرم افزار حرفه ای پخش فیلم

DivX Plus 10.1 Build 1.10.1.362 با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید نسل جدید فرمت های دایوکس را اجرا و مشاهده نمائید. این نرم افزار با پشتیبانی ازفرمت های مختلف از جمله DivX®, AVI, MKV, MOV و MP4 بهترین کیفیت نمایش را به شما به ارمغان می اورد. با نصب این نرم افزار این فرمت های در مدیا پلیر شما نیز به راحتی اجرا خواهند شد و شما برای اجرا این فرمت ها دیگر نیاز به کدک ها نرم افزاری ندارید! H.264 یک تکنولوژی جدید و در واقع یک انقلاب در کیفیت های ویدیو ها به شمار می رود ، با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی این استاندارد را اجرا نموده و یک سینمای واقعی را در کامپیوتر خود تجربه نمائید.وشما به کمک این نرم افزار میتوانید لوح های فشرده نیز  را رایت نمایند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

بازدید : 478 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Recomposit Pro نرم افزاری حرفه ای و قدیمی برای عکاسان و هنرمندان و البته برای کاربران عادی است که با حذف فوق العاده حرفه ای پس زمینه عکس ها برای ویرایش و استفاده از عکس ها بسیار مناسب است. این نرم افزار بسیار پیشرفته میتواند در ۳ حالت نسبت به حذف پس زمینه عکس ها اقدام کند. حالت اول برای عکس هایی است که دارای پس زمینه آبی،سبز و فیروزه ای یک دست هستند که پس زمینه این عکس ها به صورت اتوماتیک و بسیار حرفه ای و بدون مشخص بودن برش از بین خواهد رفت و یک عکس بدون داشتن پس زمینه در اختیارتان قرار میگیرد. حالت دوم برای عکس هایی است که دارای پس زمینه های مختلفی هستند ولی سوژه اصلی عکس مشخص و غالب بر پس زمینه است و در این حالت نیز میتواند با شناسایی اتوماتیک نسبت به حذف پس زمینه با کیفیت بالا اقدام کند. حالت سوم برای عکس هایی است که هدف و سوژه اصلی مشخص نیست و پس زمینه نیز دارای رنگ و اشیاء مختلفی است که در این حالت خود کاربر باید نسبت به حذف اقدام کند ولی با توجه به ابزارهای نرم افزار اگر ۱۰ دقیقه وقت صرف کند نتیجه نهایی بسیار عالی خواهد بود. شاید برخی این فرایندها را با استفاده از فتوشاپ نیز قابل انجام بدانند ولی ابزارهای نرم افزار بسیار حرفه ای و برای حذف پس زمینه ایجاد شده اند و نتیجه کار را بسیار عالی انجام خواهند داد. 

Recomposit Pro حذف آسان و حرفه ای پس زمینه عکس ها Recomposit Pro 5.0.0.16874

بازدید : 543 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Driver Genius Professional نرم افزاری بسیار عالی و کاربردی برای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. همانطور که میدانید سخت افزارهای نصب شده روی ویندوز نظیر مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،پردازنده و… دارای نرم افزارهایی هستند که برای سازگاری با سیستم عامل کاربر در هنگام نصب سیستم عامل به طور اتوماتیک با به صورت دستی نصب می شوند. به این نرم افزارها به اصطلاح درایور گفته می شود. برخی از درایورها نیازمند هستند که به صورت اختصاصی نصب شوند و به روزرسانی گردند. نرم افزار Driver Genius Professional میتواند کاربر را در زمینه نصب درایورها و به روزرسانی آنها از طریق اینترنت یاری کند چرا که با ۸۰ هزار نوع سخت افزاری سازگاری دارد و با جستجو سریع میتواند نسبت به شناسایی دقیق سخت افزارهای سیستم کاربر اقدام و درایورهای آنها را بیابید. همچنین از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار توانایی تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای دانلود و نصب شده و با قابلیت نصب مجدد و ریستور آنها در زمان دیگر می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند نسبت به حذف و نصب نسخه دیگری از درایورها نیز اقدام نماید. انواع سخت افزارهای مورد پشتیبانی این نرم افزار شامل Digital Cameras, MP3 Players, Motherboards, VOIP Phones, Video Cameras, Modem Cards, Printers, CD/DVD Drives, Video & Sound cards, Network Cards, Keyboard & Mouse, Hard Drives و… می شوند.

 

Driver Genius پشتیبان گیری و به روزرسانی درایورها Driver Genius Pro 14.0.323.6050

 

بازدید : 410 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

Alcohol 120% نرم افزاری بسیار معروف و محبوب در بین کاربران برای ایجاد نسخه های شبیه سازی شده از لوح های فشرده یا به اصطلاح دیگر تهیه فایل ایمیج iso از لوح های فشرده CD / DVD و همچنین mount کردن ۳۱ فایل ایمیج به صورت یک درایور cd/dvd rom برای استفاده سریع با سرعت ۲۰۰برابر از فایل های ایمیج می باشد. بدین وسیله کاربر میتواند بازی هایی که برای نصب نیاز رایت برروی لوح فشرده را دارند بدون نیاز به رایت به وسیله mount کردن نصب نماید یا بازی هایی که برای اجرا نیاز به قرار دادن لوح فشرده درون دستگاه را دارند به وسیله تهیه فایل ایمیج و mount کردن اجرا نماید. قابلیت مهم دیگر نرم افزار رایت لوح های فشرده cd dvd می باشد. نرم افزار از انواع فایل های ایمیج نظیر MDS, CCD, BIN, CUE, ISO, CDI, BWT, BWI, BWS, BWA  پشتیبانی می نماید بنابراین به سادگی قابلیت رایت و mount کردن آنها را داراست. در نسخه جدید از ویندوز ۸ و ویندوزهای ۳۲ بیت و ۶۴ بیت پشتیبانی شده است. 

 

Alcohol 120 شبیه سازی و رایت Alcohol 120% 2.0.2.5830

بازدید : 351 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

WinX HD Video Converter Deluxe نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد که با پشتیبانی از پهنه وسیعی از فرمت ها کاربر را در زمینه تبدیل های فرمت های ویدیو بی نیاز می سازد. همچنین این نرم افزار دارای امکاناتی نظیر ساخت اسلایدشو از عکس های کاربر و تبدیل آن به کلیپ می باشد و همچنین قابلیت دانلود ویدیو از یوتوب بوده و دیگر توانایی جانبی نرم افزار اتصال و جدا ساخت تکه های ویدیویی می باشد. در کنار این امکانات پشتیبانی از فرمت هایی نظیر  TS, MTS, M2TS, MKV, MOV, MOD, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MP4 و فرمت های HD از جمله امکانات نرم افزار محسوب می شود. توانایی تبدیل فرمت های HD به فرمت های معمولی و برعکس نظیر HD M2TS to AVI, WMV to HD AVI, از توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. بریدن قسمت هایی مورد نظر کاربر از ویدیو اصلی (Trim) بریدن قاب تصویر (Crop) و چسباندن قطعات ویدیویی به یکدیگر و همچنین قابلیت مهم اضافه نمودن زیرنویس به ویدیوها از امکانات مهم دیگر نرم افزار محسوب می شود. وجود تنظیمات حرفه ای هنگام خروجی گرفتن تبدیل فرمت ویدیویی باعث می شود در هنگام خروجی گرفتن کاربر کنترل کاملی روی فایل خروجی دارد. همچنین ۲۸۰ تنظیم از پیش تعیین شده برای دستگاه هایی نظیر آیفون و آی پد و… وجود دارد تا فایل کاملا منطق با دستگاه در اختیار کاربر قرار گیرد.

 

WinX HD Video Converter Deluxe تبدیل فرمت ویدیویی قدرتمند WinX HD Video Converter Deluxe 4.2.2.177

بازدید : 687 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

 

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.1.1.1025
بازدید : 560 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Video Watermark Pro محصول شرکت Aoao یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه قرار دادن واترمارک روی فایل های ویدیویی می باشد. واترمارک به بیان ساده متن یا عکس یا به طور کلی شی است که با قرار گیری برروی اثر (عکس یا ویدیو و…) نشانگر کپی رایت سازنده و بوجود آورنده آن اثر است. Video Watermark Pro نرم افزاری است که به سادگی و با سرعت بالا ویدیوهای شما را به انواع واترمارک مجهز میکند تا به نام و کپی رایت خودتان منتشر شود و امکان سوء استفاده از خاطیان سلب گردد. این نرم افزار میتواند انواع واترمارک ها مانند متن ، لوگو ، عکس ، شکل های مختلف و حتی لوگوهای متحرک را برروی ویدیوها قرار دهد. در هنگام ذخیره کاربر میتواند نسبت به تغییر فرمت ویدیو و همچنین انجام تغییراتی نظیر کیفیت ویدیو و صدای ویدیو اقدام کند. همچنین کاربر میتواند واترمارک مورد نظر را برروی کل ویدیو قرار دهد و یا به صورت دلخواه بر روی زمان مشخصی از ویدیو واترمارکش را نمایش دهد. قابلیت های دیگری نظیر تنظیم نور ، کنتراست و همچنین تغییراتی مانند افکت های صدا و چرخاندن ویدیو نیز از دیگر امکانات نرم افزار Video Watermark Pro می باشد. این نرم افزار دارای حدود ۲۰۰ طرح آماده برای متن واترمارک بوده و از فرمت هایی نظیر AVI, MP4. MPEG, WMV, MKV, MOV, FLV, SWF, 3GP پشتیبانی میکند.

 

Aoao Video Watermark Pro قرار دادن واترمارک روی فیلم ها Aoao Video Watermark Pro 4.5

بازدید : 364 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.11 Final

بازدید : 613 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

 

wechat android دانلود مسنجر WeChat 5.0.1   اندروید

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 564
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,490
  • بازدید ماه : 3,490
  • بازدید سال : 111,986
  • بازدید کلی : 1,905,769
  • کدهای اختصاصی