loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 806 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آندروید می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، در این بازی می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد ! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Fruit%20Ninja%20v2.2.3 بازی سرگرم کننده Fruit Ninja v2.2.3 – اندروید

بازدید : 448 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Godfire Rise of Prometheus برای آیفون آیپد آیپاد لمسی

بازی Godfire Rise of Prometheus در سبک Hack & Slash می باشد که توسط استودیو Vivid Games ساخته شده و به تازگی برای آیفون منتشر شده است . اگر جز آن دسته از گیمرانی هستید که علاقه مند به بازی هایی در سبک Infinity Blades می باشند این بازی آنها را راضی نگه می دارد . گرافیکی بازی خدای آتش ظهور پرومتئوس به قدری بالاست که از همان ابتدای انتشار نظر بسیاری را به خود جلب کرد . وسعت بازی بسیار زیاد بوده و تنوع گیم پلی عالی (بیشتر…)

بازدید : 432 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

در بازی Streaker Run شما باید از دست مردی عصبانی که به دنبال شما افتاده است فرار کنید و با سرعت بدوید. با گذشتن از پشت بام خانه ها ، باغچه ها ، پرش و عبور از موانع از دشمنان خود فرار کرده و امتیازات بی شماری را کسب نمایید . دقت داشته باشید که در طول مسیر جواهرات متعددی وجود داشته که بایستی آن ها را جمع نمایید . برای این کار بازی امکاناتی از قبیل پریدن، سر خوردن و حرکت به چپ و راست، با تکان دادن گوشی را برای شما در نظر گرفته است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Streaker Run v1.7.3 بازی فرار Streaker Run v1.7.3 – اندروید

بازدید : 369 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

n7player Music Player %28Full%29 v2.4 build 138 Final نرم افزار موزیک پلیر n7player Music Player Full v2.4 build 138 Final – اندروید

 


 

بازدید : 383 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

بازدید : 383 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

بازدید : 391 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0   آیفون و آیپد

بازدید : 385 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر علاقه‌مند به تغییر عکس‌هایتان برای به‌وجود آوردن تغییرات جالب و شاید خنده‌دار هستید، نرم‌افزار Pho.to Lab Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این نرم‌افزار می‌تواند، عکس‌ها را ادیت کنید، آیکن‌های زیبا برای دفترچه تلفن ایجاد کنید، تصاویر متحرک ایجاد کنید، e-card و یا والپیپر برای موبایلتان بسازید. ظاهر برنامه کاربرپسند است و به همین دلیل کار با آن سخت به‌نظر نمی‌رسد. نرم‌افزار دارای چندین قالب و افکت‌های گوناگون است که می‌توانید بر روی عکس‌های خود پیاده‌سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

pho.to lab pro android ویرایش عکس‌ها با کمک Pho.to Lab Pro 2.0.32   اندروید

بازدید : 758 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Bad Piggies 1.4.0 خوک های بد برای اندروید

بازی Bad Piggies 1.4.0 یکی دیگر از کارهای شرکت Rovio می باشد که بعد از نسخه پرندگان خشمگین بازی خوک های بد را ارائه داد . در این بازی خوک های به سراغ دشمنان خود میروند سعی شده بازی Bad Piggies 1.4.0 شبیه ساز بازی Angry birds ساخته شود . در بازی باید هدایت خوک ها را بر عهده بگیریم (ادامه...)

بازدید : 325 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی فقط بر روی دستگاههای با پردازنده‌ی Tegra قابل نصب و اجرا است. همچنین برای اجرای آن به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

arma tactics thd android بازی زیبای Arma Tactics THD 1.2158   اندروید

بازدید : 366 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

miseria android بازی فکری و زیبای Miseria 1.01    اندروید

 

 

بازدید : 370 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

mini golf game 3d android بازی سرگرم کننده گلف Mini Golf Game 3D 1.0.2    اندروید

بازدید : 384 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Zombie Highway داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در بین راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پا در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6   اندروید

بازدید : 374 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی KRE-O CityVille Invasion کرو در تهاجم برای اندروید

دانلود بازی KRE-O CityVille Invasion به عنوان یک بازی فرمانده حضور پیدا کرده اید شما باید از شر سربازان دشمن خلاصی پیدا کنید . در شهری گیر افتاده اید و سربازان به سمت شما حمله ور شده اند باید توسط سلاح هایی که به شما در بازی داده شده است آن ها را نابود کنید (ادامه...)

بازدید : 363 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

Mini Golf یک بازی مهیج و زیبا می باشد که از گرافیک بالا و محیط ۳ یعدی زیبایی بهره می برد. در این بازی زیبا باید با استفاده از توپ گلف که در اختیار شما قرار می گیرد با نشانه گیری درست جواهرات و سکه ها را جمع اوری کنید از موانع و شیب ها رد شوید و امتیاز بیشتری کسب کنید. گیم پلی بازی به گونه ای می باشد که شما را مجذوب خود می کند همچنین در بعضی مراحل شما را به چالش خواهد کشید!

    
بازدید : 344 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی جنگی Tom Clancy’s HAWX شما در یک شرکت نظامی خصوصی کار میکنید. هدف شما در این بازی از بین بردن تروریست های نظامی خطرناکی میباشد. این بازی در ۵ محیط مختلف انجام میگیرد و دارای ۹ ماموریت بسیار جذاب و هیجانی است.

بازی هواپیمای جنگی Tom Clancy’s HAWX HD v1.01.8 - نوکیا Symbian^3 , Anna , Belle

بازدید : 369 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
موجود ماقبل تاریخی خود را انتخاب کنید و با آن به مبارزه با موجودات دیگر بروید و رقیبان خود را از سر راه بردارید تا به مراحل بالاتر به رسید. این بازی تجربه ای جدید برای شما به وجود می آورد.

بازدید : 346 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار LEDBlinker Notifications ابزاری ساده و کاربردی است که با کمک چراغ LED موبایل شما، در حین داشتن پیامی جدید که نیازمند توجه شما است، همچون تماس از دست رفته، پیام کوتاه و ایمیل تازه با کمک چراغ LED موبایل، شما را مطلع می‌سازد. این برنامه همه‌ی اپلیکیشن‌های موجود را ساپورت می‌کند،‌ فقط کافیست اپلیکیشن مورد نظرتان که می‌خواهید Notificationهایش را به‌صورت LED مشاهده کنید را به لیست این برنامه اضافه کنید. از مزایای این برنامه این است که نیازی به ROOT بودن گوشی نداشته و مصرف باتری بسیار کمی دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

ledblinker notifications android اطلاع از پیام‌ها با کمک چراغ LED با LEDBlinker Notifications 4.6.4   اندروید

بازدید : 379 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

iron man3 android دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید
 

بازدید : 314 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود BattleFriends at Sea PREMIUM v1.1.5 - بازی موبایل نبردهای دریایی

با ما همراه شوید تا در بازی BattleFriends at Sea PREMIUM یک جنگ دیایی پرهیجان را تجربه کنید. ناوهای جنگی پر قدرتی در اختیارتان قرار می گیرد تا دشمنانتان را نابود کنید تا مثل همیشه شما پیروز باشید. تمامی کشتی ها را در مکان های مناسب خود جای گذاری کنید و از آن ها به عنوان یک سپر در برابر دشمنانتان استفاده نمایید.  با نشانه گیری و پرتاب موشک به پایگاه دشمنانتان امتیاز کسب کنید تا به مراحل بالاتر دست یابید.

بازدید : 531 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Fruit Ninja v1.8.6 - بازی موبایل تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

نینجای میوه یا همان Fruit Ninja بازی اعتیاد آور و فوق العاده مهیج و سرگرم کننده اکشن می باشد. که شما در نقش یک نینجا می بایستی ببا شمشير خود به جنگ ميوه ها رفته و سعی مي کنيد با سرعت عمل و دقت بالا ميوه هايی پرتابی را با ضربه شمشیر به چند قسمت تقسيم کرده و امتياز بگيريد.

بازدید : 384 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Gang Wars v4.6.7 - بازی موبایل آنلاین جنگ های باند گانگستری مافیا

برای زنده ماندن در شهری که پر از جرم و جنایت شده تلاش کنید. در بازی اکشن و اعتیاد آور Gang Wars که از بهترین بازی های تلفن همراه مافیایی محسوب میشود می بایستی در مأموریت های گانگستری با رقبای خود مبارزه نمایید و آنها را نابود سازید و دست به قلمرو گشایی بزنید دقت کنید که سرعت عمل شما در این بازی بسیار حائز اهمیت و می بایستی تمامی وظایف داده شده توسط سردسته خلافکاران را به خوبی به پایان برسانید

بازدید : 344 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موبايل گریختن از دست ماموران مترو

دانلود Subway Surfers v1.8.0 - بازی موبايل گریختن از دست ماموران مترو
این بازی با گرافیك بسیار بالا و فوق العاده و با داشتن جلوه های وی‍‍ژه و محیط شاد و رنگارنگ می تواند توجه همه مخاطبین را به سوی خود جلب كند.
منتظر نظرات شما عزيزان هستيم

دانلود بازی موبايل گریختن از دست ماموران مترو

دانلود Subway Surfers v1.8.0 - بازی موبايل گریختن از دست ماموران مترو
در بازی ماجرایی و جذاب Subway Surfers به jake كمك كنید تا بتواند با به كار گیری هوش و زكاوت خود از میان قطار های غول پیكر و پرسرعت با سلامت گذر كند و با عكس العمل سریع و اجرای حركات فوق العاده و آكروباتیك از دست ماموران بداخلاق مترو فرار كند. این بازی با گرافیك بسیار بالا و فوق العاده و با داشتن جلوه های وی‍‍ژه و محیط شاد و رنگارنگ می تواند توجه همه مخاطبین را به سوی خود جلب كند.
این بازی با گرافیك بسیار بالا و فوق العاده و با داشتن جلوه های وی‍‍ژه و محیط شاد و رنگارنگ می تواند توجه همه مخاطبین را به سوی خود جلب كند.

منتظر نظرات شما عزيزان هستيم
باتشکر از همه کاربران

directlinkلينك مستقيم دانلود:  
mirrorlinkلينك كمكي دانلود:  
passwordرمز عبور:  www.downloadworld.ir
بازدید : 597 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Kolah-Ghermezi

راهنمای جستجو: کلاه قرمزی , بازی کلاه قرمزی , بازی جدید کلاه قرمزی , کلاه قرمزی ۲ , بازی آندروید کلاه قرمزی , بازی موبایل کلاه قرمزی , آندروید , بازی جدید کلاه قرمزی برای آندروید

————————

همه کلاه قرمزی را میشناسیم و با شخصیت هایی که با آن در ارتباط هستند ؛ مثل فامیل دور، ببعی و … آشنایی داریم . این بار برای شما کاربران عزیز ؛ بازی کلاه قرمزی۲ را آماده دانلود کرده ایم . در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید.

داستان بازی : داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد. شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد.

روش کسب امتیاز : ۱- با گذراندن مراحل – ۲-  با انجام “مشق روز ” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در ” مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید.

شما با دانلود بازی آندروید کلاه قرمزی ۲ ؛ از گذر زمان غافل میشوید.

هم اکنون میتوانید این بازی را با حجم مناسب از مستردانلود دریافت نمایید .

بازدید : 494 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

در بازی اندروید Riptide GP سوار بر جت اسکی بر روی امواج خروشان با حریفانتان مسابقه دهید. مسابقات در کانال ها و رودخانه های زیبا، سرعت زیاد و پرش های فوق العاده از ویژگی هایی است که شما در این بازی می توانید تجربه کنید. این بازی دارای افکت های صوتی و تصویری جذابی است که به زیبایی بازی می افزاید این بازی برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر است. جهت دانلود بازی اندروید جت اسکی Riptide GP  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

hadar9 بازی Riptide GP اندروید

بازدید : 715 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی زیبا گرافیکی جنگی Brothers In Arms اندروید

بازی زیبا و گرافیکی Brothers In Arms یکی از زیباترین بازی های جنگی نسخه های اندروید می باشد.شما در این بازی به عنوان یک کماندو همراه با 5 دوست خود در میدان جنگ میروید.کاربر در این بازی تجربه هر جنگی را با 50 ماموریت میتواند داشته باشید برای ماموریت در 5 مکان مختلف :اقیاوس آرام.ماندی.شمال آفریقا و ... شما در بازی کنترل وسیله های نقلیه هم به شما واگذار می شود ازجمله تانک،وسیله نقلیه،هواپیما که باید با این وسیله ها به تاخت و تاز دشمنان بروید.این بازی 3بعدی و با گرافیک بالا ارائه شده است شما میتوانید این بازی را

بازدید : 355 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

باز هم کمپانی معروف Chillingo Ltd با یک بازی زیبای دیگر سعی دارد شما را درگیر هیجان کند! بازی زیبای Dead Ahead داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است. بازی در سبک Survival است، به این معنا که باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید از دست زامبی‌ها فرار کنید، آن‌ها از همه‌جا به‌سمت شما سرازیر خواهند شد و هرچه پیش بروید با زامبی‌های خطرناک‌تری روبری می‌شوید. قابلیت‌های جالبی در بازی قرار داده شده است، مثلاً امکان خرید اسلحه‌های متنوع و یا تعویض موتور خود را در بازی دارید که با کسب امتیاز با هربار بازی کردن می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. همچنین نقشه‌های گوناگونی برای بازی ساخته شده است که هرچه بیشتر بازی کنید مراحل بیشتری برایتان باز خواهد شد. و صدالبته می‌توانید امتیازهایتان را با دوستانتان در Game Center مقایسه کنید و با آن‌ها رقابت کنید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

dead ahead بازی زیبا و مهیج Dead Ahead 1.0   آیفون و آیپد

بازدید : 1609 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (2)

 

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

بازدید : 332 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Juice PRO Live Wallpaper مجموعه‌ای از تصاویر زنده یا Live Wallpaper برای استفاده از گوشی‌های شما است که در آن تصاویر آبمیوه‌های متنوعی را می‌توانید به‌عنوان تصویر زمینه موبایل خود انتخاب کنید. در این برنامه ۱۲ شکل گوناگون از آبمیوه‌ها قرار داده شده است. همچنین کنترلهای جالبی نیز برای شما قرار داده شده است، مثلاً می‌توانید انتخاب کنید که در نوشیدنی شما یخ هم باشد یا نه، یا اندازه‌ی تکه‌های میوه را انتخاب کنید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

juice pro lw android والپیپر زنده Juice PRO Live Wallpaper 3.0   اندروید

بازدید : 472 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 دانلود Android Pack 01 June مجموعه نرم افزار های آندروید
| دانلود مجموعه نرم افزار های برتر آندروید به روز شده تا 2012/06/01|

در پست امروز وبسایت ،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سیستم عامل آندروید را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Android Pack 01 June شامل 30 نرم افزار برتر آندروید می باشد. سیستم عامل آندروید در حال حاظر به عنوان پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل مطرح است و یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. سیستم عامل آندروید دارای تنوع بسیار گسترده ای از برنامه ها و بازی ها است. نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 589
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,515
  • بازدید ماه : 3,515
  • بازدید سال : 112,011
  • بازدید کلی : 1,905,794
  • کدهای اختصاصی