loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 815 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سری جدید بازی های Trainz با نام Trainz: A New Era عرضه شده است که سطح بازی های سبک شبیه سازی را به سطح جدیدی منتقل کرده است. موتورهای گرافیکی بازی همگی جدید شده و باعث می شود تا تمامی مسیرهای راهبری مدرن و تاریخی را به صورت کاملا طبیعی تجربه کنید. لوکوموتیوهای معروف را راه اندازی کنید، مسیرهای جذاب را کشف کرده و خلاقیت خود را با طراحی و پیاده سازی راه های جدید کامل کنید!

Trainz A New Era PC-SKIDROW

 

Trainz A New Era pc cover دانلود بازی Trainz A New Era برای PC

 

بازدید : 807 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

Fruit Ninja یکی از اعتیاد آور ترین بازی های آندروید می باشد. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، در این بازی می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد ! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Fruit%20Ninja%20v2.2.3 بازی سرگرم کننده Fruit Ninja v2.2.3 – اندروید

بازدید : 448 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود بازی Godfire Rise of Prometheus برای آیفون آیپد آیپاد لمسی

بازی Godfire Rise of Prometheus در سبک Hack & Slash می باشد که توسط استودیو Vivid Games ساخته شده و به تازگی برای آیفون منتشر شده است . اگر جز آن دسته از گیمرانی هستید که علاقه مند به بازی هایی در سبک Infinity Blades می باشند این بازی آنها را راضی نگه می دارد . گرافیکی بازی خدای آتش ظهور پرومتئوس به قدری بالاست که از همان ابتدای انتشار نظر بسیاری را به خود جلب کرد . وسعت بازی بسیار زیاد بوده و تنوع گیم پلی عالی (بیشتر…)

بازدید : 432 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

در بازی Streaker Run شما باید از دست مردی عصبانی که به دنبال شما افتاده است فرار کنید و با سرعت بدوید. با گذشتن از پشت بام خانه ها ، باغچه ها ، پرش و عبور از موانع از دشمنان خود فرار کرده و امتیازات بی شماری را کسب نمایید . دقت داشته باشید که در طول مسیر جواهرات متعددی وجود داشته که بایستی آن ها را جمع نمایید . برای این کار بازی امکاناتی از قبیل پریدن، سر خوردن و حرکت به چپ و راست، با تکان دادن گوشی را برای شما در نظر گرفته است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Streaker Run v1.7.3 بازی فرار Streaker Run v1.7.3 – اندروید

بازدید : 449 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

با جوجو که یک پاندای جادوگر بوده و دوست مارمولکش یعنی Peyo همراه شوید در حالی که آن ها راهی سفری خطرناک و اسرارآمیز می شوند تا پدر جوجو و دنیا را از دست یک شیطان قدیمی نجات دهند. در این بازی شما می توانید بدوید، بچرخید و با یک دوست و یا فامیل خود که مارمولک را انتخاب کند، به نبرد با رئیس های بدطینتی که در بازی قرار داده شده اند به نبرد بپردازید.

JUJU PC-HI2U

 

JUJU pc cover دانلود بازی JUJU برای PC

 

بازدید : 500 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (1)

Gun Master 2 v1.0.6 – بازی شبیه ساز تیراندازی عالی اندروید همراه دیتا – آفلاین
آپدیت جدید ۱۱ دسامبر – December 11 ,2014

Gun Master 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار استاد تفنگ ۲ برای دستگاه های اندرویدیست که توسط استودیوی بازیسازی Craneballs به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و واقع بینانه ترین بازی شبیه ساز تیراندازی را در دستگاه شما به ارمغان می اورد. این بازی زرادخانه ای عظیم از انواع سلاح های واقعی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به دلخواه از میان آن ها انتخاب کنید و شروع به تیراندازی نمایید! انواع اسلحه های مختلف همچون UMP45 ، MP5 ،SG552 ، G36 ، SPAS12 ، M4A1 ، KSG12 ، MK14 و غیره در این زرادخانه وجود دارد که به صورت کاملا واقع بینانه طراحی شده اند و می توانید از جهات مختلف ان ها را مشاهده نموده و با ان ها به تیراندازی مشغول شوید. اگر به بازی های شبیه سازی اسلحه علاقه مندید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی Gun Master 2 اندروید :

* ده ها سلاح واقعی و طراحی شده به صورت اچ دی

تجهیز سلاح ها توسط شما و بازیکنان دیگر

* امتحان سلاح ها با تیراندازی و شلیک تیر به سمت اهداف

* نمایش اطلاعاتی کامل در مورد سلاح ها

* طراحی شده به صورت اچ دی و عالی

بازی Gun Master 2 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به همراه دیتا به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب اقدام به دانلود ان ها نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.6 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک

 

دانلود Gun Master 2 - بازی شبیه سازی تیراندازی

 

بازدید : 613 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)
دانلود Mining Industry Simulator - بازی شبیه سازی صنعت استخراج از معدن

تا به حال در این مورد کنجکاو بوده اید که سنگ های معدنی چگونه استخراج می شوند؟ یا این که چگونه آماده مصرف شده و به دست مصرف کنندگان آن ها می رسند؟ اگر دانستن چنین موضوع هایی برایتان جالب بوده است، بایدMining Industry Simulator را بازی کنید. این شبیه سازی به شما این امکان را می دهد که با صنعت مدیریت معادن آشنا شوید و اطلاعات بیشتری را در حین بازی در مورد این صنعت کسب کنید. شما در این بازی نقش رئیس یا همان مدیر تجاری معدن را بازی می کنید و چالش های روزانه ای را که افراد دارای این شغل، هر روز با آن رو به رو می شوند، درک خواهید کرد. شما باید با بررسی نیازهای بازار، تجهیز معادن و معدنچیان با ابزار و ماشین آلات جدید و بررسی قراردادهای کاری با شرکت های حمل و نقل، صنعت نوپای خود را به یک امپراطوری تبدیل کنید. البته برای رسیدن به این هدف باید از مهارت های ذهنی و منطقی خود استفاده کنید. زیرا رسیدن به چنین جایگاهی کار ساده ای نخواهد بود!

بازدید : 369 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

n7player Music Player %28Full%29 v2.4 build 138 Final نرم افزار موزیک پلیر n7player Music Player Full v2.4 build 138 Final – اندروید

 


 

بازدید : 435 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

 

PES 15 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۶۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

بازدید : 432 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

وقتی اسم گیاه را می شنویم، ناخودآگاه فکرمان به سمت طبیعت، سبزی و زندگی می رود. گیاهان حیات را در کره زمین برقرار می کنند؛ آن ها حرکت نمی کنند و نمی توانند، جلوی خراب کردن کره زمین توسط انسان ها را بگیرند. در طرف مقابل وقتی اسم زامبی را می شنویم، فکرمان سوی مرگ و نیستی می رود. زامبی ها مظهر مرگ و سیاهی هستند. آن ها کاملا در نقطه مقابل گیاهان قرار دارند. موجوداتی که با زندگی خود مرگ را برای زندگان به وجود می آورند. این بار کمی متفاوت است. این بار به رگ غیرت گیاهان بر خورده است، آن ها طاقت دیدن از بین رفتن کره زمین و به معنای کامل تر حیات را ندارند، پس به خودشان آمده و از بند ریشه هایشان رها شده اند. آن ها آزادانه می خواهند، زامبی های مرگ آور را نابود کنند و امید را به انسان ها بازگردانند. سه یا چهار سال پیش بود، که ایده فوق العاده نو و جدید George fan توسط استودیو popcap games به یک بازی tower defense بی نظیر تبدیل شد. بازی که در جشنواره های متعددی نامزد دریافت جایزه شد. این بازی نه گرافیک آنچنانی داشت و نه داستان خیلی خوب. بلکه تنها ایده ای ناب بود، که بازی های tower defense خسته کننده را به یک بازی سرگرم کننده و حذاب تبدیل کرد. بازی که رقابت بین دو جبهه مرگ و زندگی را روایت می کرد. در این بازی نه خبری از خون و خونریزی بود و نه خبری از کشت و کشتار، بلکه فقط جنبه های بامزه و خنده دار(fun) در بازی وجود دشت.از همه مهم تر این که متای بازی در سایت metacritic 88 ثبت شده است. داستان بازی خیلی ساده است. زامبی هایی که چنان زشت و خون خوار نیستند، به خانه ها و حیاط اطرافشان حمله می‌کنند و می خواهند آن جا را تصرف کنند. در طرف دیگر صاحب خانه گیاهانی را می کارد(استخدام می کند) که از او و ملکش محافظت کنند.

Plants vs Zombies Garden Warfare ps3 cover دانلود بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare برای PS3 


بازدید : 403 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی اکشن می باشد که در ادامه نسخه دوم آن به وقوع می پیوندد. در نسخه ی سوم این بازی به حوادث مربوط به قرون وسطی که در قسمت اول این بازی نقش بسته بود، دوباره خواهیم پرداخت و خبری از زنده کردن خاطرات نسخه دوم از لحاظ ساختار گرافیکی بازی وجود نخواهد داشت و تنها از موضوع نسخه دوم بهره می بریم. شخصیت اصلی بازی که توسط خدایان یونان تحریم شده و خستگی نبردهای تایتان را بر دوش دارد، حال دوباره مشکل جدیدی برای آن از خاک رویانده می شود. یک جنگجوی جوان از سایه ها به او حمله می کند و روح او را مورد هجوم قرار می دهد. حال ما می خواهیم روح گمشده ی خود را پیدا کنیم. روحی که باعث شده است تمامی دنیا غرق در سیاهی و مصیبت شود. برای کمک، ما باید Mage را پیدا کنیم که به آن طوفان جزیره نیز گفته می شود! حال این Mage توسط نگهبانانی افسانه ای مورد محافظت قرار دارد و در این نسخه از بازی برای دستیابی به نیروی جادویی Mage به نبرد می پردازیم.

Risen 3 Titan Lords PC-FLT

 

Risen 3 Titan Lords pc cover small دانلود بازی Risen 3 Titan Lords برای PC

 

بازدید : 416 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

sher yadetpc دانلود نرم افزار فارسی شعر یادت بمونه – مخصوص کامپیوتر

بازدید : 377 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Motor Rock موتور راک یکی از سری بازی های سبک اکشن و مسابقه ای است که توسط Yard Team طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی None آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بار دیگر یک مسابقه ایزومتریک دیوانه وار با یک موسیقی خیره کننده پا به دنیای بازی ها گذاشته است . موتور راک آمده است تا روح و گیم پلی بهترین بازی های مسابقه دهه ۹۰ را بار دیگر بازسازی کند . در این بازی شما باید یکی از وسایل نقلیه را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از فرصت های تاکتیکی جدید و با تکیه بر مهارت خود , راه خود را از طریق مسیرهای دشوار کهکشان ها ادامه دهید . ۵ نماینده از ۵ سیاره مختلف در این مسابقات شرکت می کنند که تمامی وسایل نقلیه آنها تا دندان مسلح بوده و هر کدام دارای سلا حا و زره پوش های منحصر به فرد می باشند . هرچه بیشتر به پیش می روید می توانید سلاح های مخفی را باز کرده و توانایی های خود را ارتقا بخشید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره و یا چندنفره و به صورت شبکه ای با یکدیگر به بازی بپردازید.

Motor Rock PC-SKIDROW

 

Motor of Rock pc cover دانلود بازی Motor Rock برای PC

بازدید : 401 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

 و این بار برای کسانی که علاقه مند به مربی گری هستند و دنبال این نوع از بازی ها میگردند، Football Manager 2014 را پیشنهاد میکنیم. این بازی یکی از بهترین بازی های واقع بینانه ای که می توان نام برد به شمار می آید و همیشه جز پرفروش ترین ژانرهای بازی های ورزشی بوده است. تیم دانلود ها این بازی محبوب را برای شما آماده نموده تا این بازی را دریافت کنید و لذت ببرید.در این بازی جذاب شما باید خود را جای یک مربی قرار دهید و یک تیم فوتبال را زیر نظر بگیرید و از دید یک مربی حرفه ای کار را ادامه دهید چون کوچکترین اشتباه در بازی باعث می شود تیمی که هدایت آن را بر عهده گرفته اید شکست بخورد.این بازی تحت شرکت SEGA منتشر شده است، نسخه قبلی این بازی جز پرفروش ترین بازی های سال بوده و اکنون نسخه جدید این بازی را در اختیار شما قرار می دهیم این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال این بازی هستند.

 

FOOTBALL MANAGER 2014 PC-SKIDROW

| دانلود بازی Football Manager 2014 + Update |

Football Manager 2014 دانلود بازی Football Manager 2014 برای PC

بازدید : 383 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

بازدید : 383 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

بازدید : 578 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PC-SKIDROW

 

Hot Wheels pc cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PC

بازدید : 391 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0   آیفون و آیپد

بازدید : 535 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

در میان اتاق تاریک، صدایی را از پشت در شنید. چیزی دیده نمی‌شد اما می‌شد از صدای قدم‌ها فهمید موجودی غول پیکر بیرون در ایستاده است. از گوشه در بیرون را نگاه کرد و وحشت خیلی زود وجودش را فرا گرفت. به یکی از کمدهای اتاق پناه برد اما صدای در کمد، هیولا را هوشیار کرده بود. او وارد اتاق شد و شروع به فریاد کرد: "می‌دانم که همین اطراف پنهان شده‌ای، خودت را نشان بده!" و شروع به شکستن کمد‌ها و وسایل موجود در اتاق کرد و …!!! کسانی که این قصه را در Amnesia: The Dark Descent تجربه کرده‌اند به خوبی می‌دانند چرا این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ بازی‌های ویدئویی را از آن خود کرده است. در Amnesia پنهان شدن، فرار کردن، حبس نفس و تحمل سکته‌های ناقص، تنها کاری بود که قهرمان بازی می‌توانست انجام دهد. در واقع زمانی که او از ترس بی‌هوش می‌شد، بهترین اوقات را سپری می‌کرد و بازیکن نفس تازه‌ای می‌کشید! بازی پر از نکات نامشخص است. وقایع بازی برای یک تاجر ثروتمند رخ می‌دهد که به سفری طولانی به مکزیک رفته است. کابوس‌های وحشتناک او در مکزیک آغاز شده و اینک که به لندن بازگشته است، کابوس‌ها دست بردار او نیستند. این وضعیت تا جایی پیش می‌رود که موجودات ترسناک پیش رویش سبز می‌شوند و اینک دیگر او نمی‌داند خواب است یا بیدار.

Amnesia: A Machine for Pigs PC-SKIDROW

 

Amnesia a machine for pig pc cover دانلود بازی Amnesia: A Machine for Pigs برای PC

 

بازدید : 487 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی ای که به هدف ایجاد برترین واقع گرایی در بازی های شبیه سازی در ژانر کامیون ها قدم برداشته است! بازی جدید Formula Truck 2013 تمامی ۲۶ نوع مختلف کامیون که در فصل ۲۰۱۳ این مسابقات به رقابت پرداختند را همراه با ۱۴ جاده ی مسابقه ی مختلف و ۱۸ ظاهر متفاوت برای آن ها به همراه دارد. بازی شبیه سازی مسابقات کامیون سواری ۲۰۱۳ به بهترین نحو در ترکیب جلوه های صوتی و تصویری همراه با مدل رانندگی حرفه ای در جهت ایجاد تجربه ای بی نظیر در رانندگی پرداخته است. علاوه بر رانندگی در سطوح سختی مختلفی که برای بازی تعبیه شده است، گیمرها قابلیت سازمان دهی کامیون های شخصی خود را در جهت دسترسی به بهترین عملکرد در مسابقات نیز دارا می باشند.

Formula Truck Simulator 2013 PC-HI2U

 

Formula Truck Simulator 2013 pc cover دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC

 

بازدید : 436 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

 

The Bureau XCOM Declassified pc cover small دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

بازدید : 659 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

Dishonored: The Brigmore Witches DLC PC-RELOADED

 

The Brigmore Witches pc cover small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

بازدید : 521 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی کرم ها با نام "نبردهای قبیله ای" را شاید بتوان به عنوان عظیم ترین و بهترین نسخه از سری بازی های با این اسم تا به امروز دانست. کرم های بیشتر، فضای بازی گسترده تر، آب های دینامیکی بیشتر، سلاح های اضافه تر و قابلیت های شخصی سازی آیتم هایی که بیش از پیش شده اند در این نسخه به چشم می خورد. بازی نبردهای قبیله ای به منظور استفاده ی کامل از سخت افزارهای نسل جدید کامپیوترها ساخته شده است. این بازی از فضای ۳بعدی بصری (با وجود دارا بودن فضای ۲بعدی کلاسیک) همراه با جلوه های نورپردازی جدید، ویژگی های جدید کمک رسانی به گیمرها در بازخوردهای گروهی، افزونه های مهیج به بخش تک نفره ی بازی، و هرچیزی که از این بازی انتظار دارید بهره می برد.

Worms Clan Wars PC-FLT

 

Worms Clan Wars pc cover دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

بازدید : 758 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی Bad Piggies 1.4.0 خوک های بد برای اندروید

بازی Bad Piggies 1.4.0 یکی دیگر از کارهای شرکت Rovio می باشد که بعد از نسخه پرندگان خشمگین بازی خوک های بد را ارائه داد . در این بازی خوک های به سراغ دشمنان خود میروند سعی شده بازی Bad Piggies 1.4.0 شبیه ساز بازی Angry birds ساخته شود . در بازی باید هدایت خوک ها را بر عهده بگیریم (ادامه...)

بازدید : 325 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Arma Tactics THD یک بازی زیبای استراتژیک است که در آن شما باید ۴ نفر از افراد نیرو‌های ویژه را برای انجام یک ماموریت به کار بگیرید. اینکه مرحله را چگونه انجام دهید و با چه روشی ماموریت را به پایان برسانید به عهده‌ی شما است، باید نفراتتان را کنترل کنید و به‌ آن‌ها دستور دهید چه کارهایی انجام دهند. در حین کار ممکن است با سربازهای ساده‌ی دشمن یا نیروهای ویژه‌ی آن‌ها مواجه شوید که باید بتوانید با یک تاکتیک مناسب با آن‌ها روبرو شوید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی فقط بر روی دستگاههای با پردازنده‌ی Tegra قابل نصب و اجرا است. همچنین برای اجرای آن به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

arma tactics thd android بازی زیبای Arma Tactics THD 1.2158   اندروید

بازدید : 335 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

The Raven Legacy of a Master Thief PC-RELOADED

 

The Raven pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PC

بازدید : 331 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Kingdom Tales HD یک بازی جدید در سبک بازی های Dash می باشد . پیشگویی درست از آب در آمده! روزی که اژدها ها به دنبال فتح قلمروهای پادشاهی هستند فرا رسیده است . حال شما می بایست به عنوان رهبر مردم ، میان انسان ها و اژدها ها دوستی ایجاد کنید که یک کار بشر دوستانه برای تامین امنیت مردم است . این هدف را می توانید با کشف زمین ها ، ساخت و ساز ، ساخت و تعمیر خانه های مردم و … شروع کنید . در این سفر ، افراد زیادی مثل druidها ، جن های جنگل و اژدها ها را ملاقات خواهید کرد که در کل بازی دارای ۴۵ مرحله ی مختلف است که با کیفیت HD بسیار زیبا خواهند بود .

 

Kingdom Tales HD دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD

 

بازدید : 408 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

تعداد صفحات : 4

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,573
  • بازدید ماه : 3,573
  • بازدید سال : 112,069
  • بازدید کلی : 1,905,852
  • کدهای اختصاصی