loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 414 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather.Watcher.Live.Cover نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.2.33

بازدید : 687 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

 

foxit reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 6.1.1.1025
بازدید : 402 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (1)

EarthView نرم افزاری جالب و کاربردی به عنوان اسکرین سیور و والپیپر متحرک دسکتاپ و در کنار آن نمایش ساعت نقاط مختلف کره زمین می باشد. که در ۲۴ ساعت شبانه روز نسبت به نمایش کره زمین در نماهای مختلف و متناسب با ساعت منطقه محلی کاربر زمین در حالت روز و شب اقدام می نماید. این نرم افزار با کیفیت بالای نمایش و پشتیبانی از رزولوشن های بالا حتی 2560×1600 به راحتی و با کیفیت بالا صفحه دسکتاپ و اسکرین سیور کاربر را زیبا خواهد ساخت. نمایش نقشه جهان ، مناطق شهری،چراغ های روشن شهرها،اثرات جوی،ابرها و نمایش زمان محلی و امکانات بیشتر در زمره توانایی های این نرم افزار محسوب میگردد. EarthView تغییرات فصلی و پوشش گیاهی،پوشش برف و یخ اقیانوس ها نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت سفارشی سازی را به طول کامل دارا می باشد. بیش از ۱۰۰ هزار شهر کشورهای مختلف جهان در این نرم افزار پشتیبانی شده است و باتوجه به امکانات موجود و پشتیبانی از طیف وسیعی از امکانات ظاهری میتواند همیشه اسکرین سیور و والپیپر زیبایی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

EarthView نمایش زیبای کره زمین در ویندوز Desksoft EarthView 4.3.1

 

بازدید : 384 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate مبدل سریع و قدرتمند Aiseesoft Video Converter Ultimate 6.3.60

بازدید : 514 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

این نرم افزار ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید. در این صورت با نرم افزار Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

active partitionrecovery enterprise بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4

بازدید : 419 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

پاکسازی حرفه ای با نرم افزار Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12

Your Uninstaller! یک ابزار حرفه ای و پیشرو جهت پاکسازی نرم افزار ها می باشد.این یک نرم افزار هوشمند است به گونه ای که با درگ و دراپ کردن می تواند عملیاتی که بر آن محول شده است را به سرانجام رساند.شما با استفاده از این برنامه می توانید با یک کلیک نرم افزار مورد نظرتان در ویندوز پاک کنید. در واقع این برنامه به مانند Remove Programs ویندوز است اما از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار است. بازی ها و نرم افزارهایی را که شما با استفاده از این برنامه از ویندوز پاک می کنید به صورت کامل حذف خواهند شد زیرا اثرات برخی از نرم افزارها بعد از پاک شدن هم در ویندوز مشاهده می شود. مدیریت استارت آپ, مدیریت رجیستری, حذف فایل های زائد, بازگرداندن اطلاعات رجیستری, حذف شورتکات های اضافی و … برخی از امکانات این نرم افزار به شمار میروند.

بازدید : 426 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

بازدید : 522 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

پاکسازی حرفه ای با نرم افزار Your Uninstaller! Pro 7.5.2012.12

Your Uninstaller! یک ابزار حرفه ای و پیشرو جهت پاکسازی نرم افزار ها می باشد.این یک نرم افزار هوشمند است به گونه ای که با درگ و دراپ کردن می تواند عملیاتی که بر آن محول شده است را به سرانجام رساند.شما با استفاده از این برنامه می توانید با یک کلیک نرم افزار مورد نظرتان در ویندوز پاک کنید. در واقع این برنامه به مانند Remove Programs ویندوز است اما از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار است. بازی ها و نرم افزارهایی را که شما با استفاده از این برنامه از ویندوز پاک می کنید به صورت کامل حذف خواهند شد زیرا اثرات برخی از نرم افزارها بعد از پاک شدن هم در ویندوز مشاهده می شود. مدیریت استارت آپ, مدیریت رجیستری, حذف فایل های زائد, بازگرداندن اطلاعات رجیستری, حذف شورتکات های اضافی و … برخی از امکانات این نرم افزار به شمار میروند.

بازدید : 570 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Auslogics File Recovery نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات حذف شده و ریکاوری می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه قابلیت بازیابی اطلاعات از روی تمامی هارد دیسک ها را دارد ، امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از روی انواع حافظه های موبایل و دستگاه های قابل حمل و هارد دیسک های اسکترنال و قابل حمل را نیز دارا می باشد. تمامی فرمت های فایل ها توسط این نرم افزار قابل بازیابی هستند و هیچ نوع فایلی در این نرم افزار ناشناخته نخواهد بود. البته امکان محدود کردن فرمت فایل مورد نظر در هنگام جستجو وجود دارد. انواع فایل سیستم ها نظیر  NTFS, Fat16/32,exFat در این نرم افزار پشتیبانی شده است. این نرم افزار در هنگام جستجو دارای فیلترهای زیادی است که کاربر با تنظیم آنها میتواند جستجو را سریعتر کرده و به نتیجه دلخواه دست یابد. نظیر تنظیم حجم فایل،فرمت فایل،تاریخ فایل و… . قابلیت deep scan برای بازیابی فایل های قدیمی تر نیز فعال می باشد. بازیابی اطلاعات از روی پارتیشن های فرمت شده حتی بعد از نصب شدن ویندوز را نیز دارا می باشد. قابلیت پیش نمایش فایل های پیدا شده بعد از جستجو و نمایش دادن فایل های پیدا شده به ترتیب های مختلف نام ،حجم و… نیز قابلیت های کارآمد نرم افزار محسوب می شود. امکانات جانبی نرم افزار نیز شامل حذف امن اطلاعات به صورت که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند می باشد.

 

Auslogics File Recovery بازیابی فایل های حذف شده Auslogics File Recovery 3.5.1.0

بازدید : 361 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای تمامی مرورگرها

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای ویندوز و مک Adobe Flash Player 11.7.700.224

بازدید : 423 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود R-Drive Image v4.7 Build 4735 - نرم افزار ساخت ایمیج و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات برنامه R-Drive Image ابزار قدرتمندی است كه به وسیله آن می توانید خیلی سریع و آسان از هارد دیسك خودتان و یا پارتیشنهای منطقی آن image تهیه كنید. شما می توانید تمامی این اعمال را بدون توقف و ایجاد وقفه در كار ویندوز انجام دهید. همزمان شما می توانید این نسخه های پشتیبان را بدون ذخیره سازی قبلی بر روی وسایلی همچون Iomega Zip،DVD و Jazz Disks ذخیره نمائید. شما به وسیله R-Drive Image به راحتی می توانید اطلاعاتی را كه از آنها پشتیبان تهیه كرده اید با كمك رابط گرافیكی برنامه و فقط با چند كلیك ساده بر روی فضای خالی دیسك برگردانید

بازدید : 375 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری میکند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی میکند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و  Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد. 

 

Recuva بازیابی سریع و آسان اطلاعات Recuva 1.47.948

بازدید : 492 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

 

Abex Document Converter Pro برنامه ای همه کاره برای تبدیل انواع اسناد (Document) می باشد که فایل هایی از قبیل PDF ، ورد، اکسل، پاورپوینت، Html ، متن و همچنین فایل های عکس در این برنامه ساپورت می شوند . برای تبدیل این اسناد شما نیازی به نرم افزارهای دیگر همچون Adobe Acrobat ندارید . از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی کار و پشتیبانی از فرمت های متنوع اشاره کرد . در ادامه می توانید فرمت های خروجی و ورودی را مشاهده نمایید .

 

Abex Document Converter Pro تبدیل انواع اسناد با Abex Document Converter Pro 3.4.0

 

بازدید : 532 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر (جهت مشاهده و اجرای فایل فلش) - Adobe Flash Player v11.2.202

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

با توجه به نفوذ روز افزون رسانه های مبتنی بر فلش (مثل انیمیشن، بازی، وب سایت و ...) ، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر کامپیوتری ضروریست. نرم افزار فلش پلیر، تقریبا از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را روی کامپیوتر خود نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای اجرای بهتر فایل های فلش در کامپیوتر خود، همیشه آخرین نسخه Flash Player را روی ویندوز خود داشته باشید.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر، یعنی Adobe Flash Player v11.2.202 منتشر شده است.

 

در این مطلب، شما می توانید نسخه متناسب با مرورگر خود را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید. با دانلود و نصب نرم افزار فلش پلیر، شما قادر به مشاهده کلیه فایل های فلش در مرورگر اینترنتی خود خواهید بود. همچنین اگر فایل فلشی روی کامپیوتر خود داشته باشید، می توانید آن را داخل پنجره مرورگر خود انداخته و مشاهده کنید. پس برای دانلود تازه ترین نسخه نرم افزار فلش پلیر، تردید نکنید!

بازدید : 589 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

- Microsoft Office 2013

 

دانلود آفیس 2013 ، نسخه نهایی

Microsoft Office 2013

 

 

سرانجام انتظارها به سر رسید و نسخه نهایی آفیس 2013 منتشر شد!

 

بعد از انتشار دو نسخه آزمایشی (Preview) و انجام تغییرات نهایی، مایکروسافت جدیدترین نسخه از نرم افزار Office را منتشر کرد. این نسخه که کاملا با ویندوز های 7 و 8 سازگار است، از سند های ساخته شده توسط نسخه های قبلی آفیس نیز پشتیبانی میکند.

 

نرم افزارهای موجود در مجموعه آفیس 2013 عبارتند از:

Word 2013

Access 2013

Excel 2013

Outlook 2013

Power Point 2013

Publisher 2013

OneNote 2013

Lync 2013

Project 2013

Visio 2013

Infopath 2013

 

نرم افزار Office 2013 در دو نسخه 32 و 64 بیتی ارائه شده است.

بازدید : 372 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

 

ACDSee Video Converter Pro تبدیل ویدیوهای خود با ACDSee Video Converter Pro 3.5.41.0

 

بازدید : 490 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

SWF Decompiler نام نرم افزاری کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا تمامی اجزای سازنده یک فایل فلش را استخراج کرده و مشاهده نمایند. این نرم افزار همان طور که از نام آن مشخص می باشد برای بازیابی فایل های فلش به حالت قبل از ذخیره سازی آن ها در فرمت SWF می باشد. با کمک ابزار موجود در برنامه می توانید به عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ، فریم ها و … در یک فایل فلش دسترسی داشته و آن ها را به صورت کاملا مجزا برای خود ذخیره سازی نمایید.

 

Sothink SWF Decompiler استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217

 

 

password استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217 پسورد فایل: www.downloadha.com

download استخراج فایل های فلش با Sothink SWF Decompiler 7.4 Build 5217 لینک دانلود – 43.67 مگابایت | لینک کمکی

 

بازدید : 326 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

۴Media Video Converter Ultimate نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری می باشد که البته امکانات و ابزارهای جانبی زیادی را نیز در کنار تبدیل فرمت ها دارا می باشد. این نرم افزار دارای سه نسخه متفاوت است که Ultimate کاملترین نسخه آن است. در ابتدا باید گفت این نرم افزار قدرتمند امکان تبدیل فرمت های HD را دارد و در کنار آن از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, WMV, VOB, DAT, MKV, H.264/AVC, DivX, XviD, RM, MOV, 3GP, FLV, SWF, MP3, AAC, AC3, M4A, WAV, WMA پشتیبانی کامل دارد و میتواند بین انها تبدیل فرمت را انجام دهد. از طرفی اقدام چندین عکس یا ویدیو و تبدیل آنها به یک ویدیو به همراه افکت های مختلف میتواند ابزار بسیار مفیدی باشد. اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها در حین تبدیل فرمت و همچنین بریدن قسمتی از فیلم و استخراج صدا و عکس از ویدیوها و تبدیل فایل ویدیوی به چندین فایل دیگر ، اضافه نمودن متن و افکت های ویدیوی به فیلم از دیگر امکانات ریز و درشت این نرم افزار کامل است.

 

4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115 تبدیل حرفه ای مالتی مدیا با 4Media Video Converter Ultimate 7.7.1.20130115

 

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,523
  • بازدید ماه : 3,523
  • بازدید سال : 112,019
  • بازدید کلی : 1,905,802
  • کدهای اختصاصی