loading...
بانک نرم افزار شهرامام
اطلاعیه

ضمن سلام وخسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت.لازم دونستم به اطلاع شما برسانم که تمامی مطالب سایت ا از سایت های معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده و شما دوستان میتوانید با ثبت نام در سایت مطالب و نرم افزار ها و غیره.. را در سایت به اشتراک بگذارید و ما هم از شما حمایت میکنیم!

باتشکر فراوان از شما کاربران عزیز

تیم مدیریتی نرم افزار های شهر امام

بازدید : 512 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

AKVIS-Chameleon

AKVIS Chameleon یک پلاگین فتوشاپ کاربردی است که می توانید به وسیله آن عکس ها را به صورت خارق العاده کنار هم قرار دهید و از تصاویر فردی، تصاویر جمعی بسازید.
شما می توانید از AKVIS Chameleon در بسیاری از زمینه ها استفاده کنید. از جمله کارت پستال سفارشی برای دوستانتان درست و در ساخت آلبوم عروسی و عکس های دسته جمعی با استفاده از انواع عکس و پس زمینه و یا درست کردن بستن چشمان (توسط جایگزینی چشمان باز از عکسیدیگر) ، تغییر ظاهر فرد، و …

برنامه دارای حالت های مختلفی می باشد :
Montage Mode : در این حالت شما می توانید با ترکیب چندین عکس یک عکس یکپارچه را بسازید مثلا چندین شخص را در یک محیط کنار یکدیگر قرار دهید ، گویی که انگار از ابتدا در این محیط و در کنار هم بوده اند.
Chameleon Mode : در این روش شما می توانید تصاویر را مانند یک آفتاب پرست با هم سازگار کنید مثلا سایه ها را مخلوط کنید.
Blend Mode : در این حالت محل برخورد عکس ها و لبه ها طوری هماهنگ می شوند که هیچ کس نخواهد فهمید.

بازدید : 371 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

کار های سه بعدی و انیمیشن سازی از کار های سخت و نیاز به آموزش و دیدن دوره می باشد که اگر بخواهید به یک طرح خوب و مورد پسند عموم برسید باید وقت و هزینه زیادی صرف کنید که این مورد برای هرکسی قابل دسترس یا به صرفه نیست. BluffTitler iTV نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید. همچنین BluffTitler قادر است یک عنوان سه بعدی خیره کننده برای فایل ویدئویی شما طراحی کند.

 

BluffTitler%20iTV%20v11.2.0.1 نرم افزار ساخت نوشته های سه بعدی BluffTitler iTV v11.2.0.1


بازدید : 441 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Corel Painter X3 نرم افزاری عالی و بسیار مشهور در زمینه نقاشی دیجیتال می باشد. این نرم افزار توسط تکنولوژی RealBristle میتواند به کاربر کمک تا نقاشی هایی بسیار طبیعی و رئال را خلق کند. با وجود هزاران براش و قلمو و رنگ و بافت کاغذ کاربر قابلیت های زیادی را برای نقاشی دیجیتال در اختیار خواهد داشت. شبیه سازی های جدید و ابزار عکس و نقاشی از امکانات جدید نرم افزار محسوب خواهد شد. توسط این نرم افزار مهم نخواهد بود قصد خلق نمودن چه نوع نقاشی را خواهید داشت چرا که تمامی امکانات در راستای خلق اثر هنری شما خواهد بود. سازگاری بسیار بالا با فتوشاپ و دستگاه های لمسی نیز از قابلیت های مهم نرم افزار محسوب خواهد شد. ساخت نقاشی با استفاده از عکس،ساخت و نقاشی کردن به سبک نقاشی های سنتی، ساخت نقاشی و طراحی به سبک Illustrations،خلق نقاشی های کانسپت و مفهومی،خلق طرح هایی مانند طرح خودرو و… و همچنین نقاشی برای افراد تازه از قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود.کنترل حرفه ای براش ها و قابلیت جستجو در براش های نرم افزار به کاربر در کار سریع نرم افزار کمک می نماید. نرم افزار دارای بهینه ساز درونی بوده تا مقدار استفاده از منابع سیستمی را کاهش دهد،بنابراین این نرم افزار حداقل استفاده از منابع سیستمی را دارد سرعت ویندوز را کاهش نخواهد داد.

 

Corel Painter X3 نقاشی دیجیتال حرفه ای Corel Painter X3 13.0.1.920

بازدید : 439 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

Light Image Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی جهت تغییر اندازه عکس ها به صورت همزمان در کنار قابلیت تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک برای روی عکس ها می باشد. این نرم افزار کاربردی میتواند به صورت همزمان صدها عکس را تغییر اندازه دهید. یکی از مشکلاتی که کاربران در تغییر اندازه گروهی عکس ها دارند ، مسئله تناسب بین طول و عرض عکس ها و احیاناً متفاوت بودن اندازه طول و عرض در عکس ها می باشد. اما این نرم افزار به صورت هوشمند این مشکل را برطرف می نماید و به صورت هوشمند و متناسب نسبت به تغییر طول یا عرض اقدام می نماید. همچنین قابلیت تغییر اندازه درصدی عکس ها نیز تعبیه شده است. در زمینه تبدیل فرمت همزمان ، نرم افزار میتواند در حین تغییر اندازه به تغییر فرمت عکس ها اقدام کند. قرار دادن واترمارک نیز جهت حفظ کپی رایت عکس ها به صورت همزمان با تغییر اندازه و تغییر فرمت امکان پذیر خواهد بود. فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, PDF, PSD, PCX, TGA نیز پشتیبانی شده اند.

 

Light Image Resizer تغییر اندازه و فرمت همزمان عکس ها Light Image Resizer 4.4.4.0

 

 

بازدید : 554 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0

 

 

بازدید : 376 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

بازدید : 516 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار حرفه ای رتوش و زیباسازی صورت در عکس FaceFilter Studio 2.0.1120.1

اکثر افراد از عکسی که از چهره خود گرفته می شود ناراضی هستند و علاقه مند به ویرایش قسمت های مختلف آن می باشند. نرم افزار FaceFilter Studio یک نرم افزار حرفه ای به منظور رتوش چهره در عکس ها می باشد.  شما با استفاده از آن به آسانی می توانید قسمت های مختلف صورت خود را که در عکس به شکل ناخوشایندی ظاهر شده ویرایش کنید. آخرین ورژن به روز شده این نرم افزار هم اینک در سایتدر اختیار شما می باشد (ادامه...)

بازدید : 1482 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (1)

 

تبدیل فیلم از نوار VHS به DVD با Roxio Easy VHS to DVD Plus 3.0تا چند دهه پیش که هنوز لوح فشرده به صورت همه گیر وارد بازار نشده بود، این نوارهای VHS بودند که برای ضبط فیلم مورد استفاده قرار می گرفت. شاید شما هم هنوز فیلم عروسی خود را روی نوار VHS ذخیره کرده اید اما چون دستگاههای دیجیتالی جدید قادر به پخش اینگونه نوارها نیستند نمی توانید آنرا تماشا کنید. نرم افزار Roxio Easy VHS to DVD همانطور که از نام ان پیداست نرم افزاری است برای تبدیل نوارهای قدیمی VHS به دیسک های جدید DVD. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و طی چند مرحله ساده شما میتوانید فیلم وی اچ اس خود را به صورت مستقیم روی دی وی دی رایت کنید. علاوه بر نوارهای VHS، شما میتوانید از این برنامه برای تبدیل فیلم دوربین های فیلمبرداری قدیمی یا انالوگ، به دی وی دی استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار میتوان به حذف نویز تصویر از نوارهای VHS قدیمی، بهبود رنگ و بالانس روشنایی، امکان طراحی منوی حرفه ای برای دی وی دی، اشتراک گذاری ویدئو در شبکه های اجتماعی و … اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت بانک نرم افزار شهرامام دریافت نمایید.

بازدید : 727 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار حذف قسمتی از عکس

Inpaint 5

 

 

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید قسمتی از یک عکس را حذف کنید، بدون اینکه تصویر خراب شود. و یا مشخص شود که آن قسمت را حذف کرده اید. در این صورت چه میکنید؟

 

اگر در کار با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ CS6 مهارت داشته باشید، این کار با دقت و استفاده از ابزارهای حرفه ای فتوشاپ قابل انجام است.

بازدید : 579 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (1)
دانلود PearlMountain Photo Watermark v1.0.1 - نرم افزار قراردادن آرم روی تصاویر

قرار دادن لوگو یا نمادی که بتواند از کپی رایت عکس ها جلوگیری کند امری است که امروزه در تقریبا بیشتر سایت ها رواج دارد سایت ها سعی می کنند با قرار دادن Watermark ها برروی بخشی از تصاویر کاری کنند که امکان کپی رایت تقریبا از عکس مورد نظر برداشته شود ؛ با فتوشاپ یا دیگر نرم افزارهای ویرایش تصاویر هم می توان چنین کاری را انجام داد اما با وجود نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه شده اند کار هم بهتر و هم ساده تر امکان پذیر شده است. AnyPic Photo Watermark نرم افزار جدیدی است که در این زمینه ارائه شده است.

بازدید : 601 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

با نسخه جدید نرم افزار ادوبی پریمیر با نام Adobe Premier Pro CC ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید! ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. این ها همه شروع ماجراست…!  شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وبسایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد! شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از نرم افزار را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0 حرفه ای ترین ویرایشگر ویدیو Adobe Creative Cloud Adobe Premiere Pro CC 7.0.0.342

بازدید : 483 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

ACDSee Photo Manager نرم افزاری بسیار عالی برای آن ها که دوست دارند به تصاویر خود سروسامانی دهند به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که نسخه جدید آن به تازگی عرضه گردیده است. در مورد ACDSee Photo Manager با اطمینان کامل می توان بیان نمود که قدرت برآورده سازی ۹۹ درصد از خواسته های کاربران را دارد.یک کاربر برای مدیریت تصاویر خود از یک نرم افزار چه خواسته هایی دارد؟ نمایش، دسته بندی، به اشتراک گذاری، مدیریت و تاحدی هم ویرایش را از یک نرم افزار مدیریت تصاویر می خواهد. اما ACDSee Photo Manager همه این موارد را به راحتی انجام می دهد. این موارد تنها بخشی از هنرهای این نرم افزار محسوب می شود. در مورد این که محصول جدید ACDSee چه فرمت هایی را پشتیبانی می کند باید این جور ذکر کرد که این محصول کدام فرمت را پشتیبانی نمی کند. ACDSee Photo Manager قادر به پشتیبانی بیش ۱۰۰ فرمت تصویری را دارد.

 

ACDSee Photo Manager مدیریت و طبقه بندی تصاویر ACDSee Photo Manager 16.0.76

بازدید : 783 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

مستر دانلود

دانلود نرم افزار جستوجو عکس ها

با وارد شدن پای دوربین های دیجیتال در بین عموم مردم، به سادگی مردم قادر خواهند بود که عکس های متعددی بگیرند و این عکس ها را در درون رایانه خود ذخیره کنند. اما اگر تعداد این عکس ها زیاد شود به طور حتم پیدا کردن عکسی خاص از بین آنها بسیار دشوار خواهد بود و حتی می توان گفت ناممکن است. در این مورد می توانید از نرم افزار قدرتمند Photo Supreme استفاده کنید. این نرم افزار می تواند تصاویرتان را دسته بندی کرده و در دسته هایی مشخص قرار دهد تا بتوانید به سادگی به تصاویرتان دسترسی داشته باشید و انها را کنترل کنید. شما می توانید از هر یک از تصاویر یک پیش نمایش کوچک ذخیره کنید تا بتوانید تصویر مورد نظرتان را زودتر بیابید. سرعت جستوجوی این نرم افزار بسیار بالاست و به جرئت می توان گفت Photo Supreme پر سرعت ترین نرم افزار در زمینه جستوجو تصاویر می باشد

بازدید : 391 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

Adobe Photoshop Lightroom v5 cover ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0

بازدید : 329 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Incredible Mixed Wallpapers 12.06 مجموعه 100 والپیپر متنوع و زیبا Incredible Mixed Wallpapers

بازدید : 375 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و … به بازار معرفی کنید.

 

MAGIX page and layout designer طراحی کارت های تبلیغاتی با MAGIX Page & Layout Designer 2013 8.1.4.25311

بازدید : 378 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن SnapFlow ابزاری است که به شما کمک می‌کند از ویدیوها و فیلم‌هایتان عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌های یک ویدیو را شناسایی کنید و سپس با مقایسه‌ی آن‌ها و گزینش بهترین گزینه، یک عکس با کیفیت از آن قسمتی از فیلم که می‌خواهید داشته باشید. این اپلیکیشن از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، از جمله‌ فرمت‌های Quicktime و فرمت‌های HD که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

snapflow mac عکس برداری حرفه‌ای از ویدیوها با SnapFlow 1.0.2   مک

بازدید : 390 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Snagit v11.2.1.72 - فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش

ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.

بازدید : 340 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود AnvSoft Photo Flash Maker Pro/ Platinum v5.57 - نرم افزار ساخت آلبوم های فلش

نرم افزار فلش و كارهای خلق شده با آن همیشه جذاب بوده و كمتر كسی پیدا می شود كه دوست نداشته باشد با این نرم افزار كارهای جالبی را خلق كند. فرمت فلش خاص برنامه فلش است اما تا به امروز نرم افزارهای زیادی در بازار ارائه شده اند كه با محیطی ساده تر و قابلیتهای ساده و آماده كاربران را در تهیه فایلهای فلش یاری می كنند. ساخت بنرهای تبلیغاتی،آلبوم های تصاویر و غیره . نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker از آن دسته نرم افزارهایی است كه به شما كمك می كند تا فایلهای فلش و آلبوم های زیبا از تصاویرتان در قالب فلش تهیه كنید.

بازدید : 577 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Tipard Photo Slideshow Maker v2.1.10 - نرم افزار طراحی آلبوم های دیجیتالی از تصاویر براي اين كه ما هم بتوانيم به آن دست از كاربراني كه قادرند به تنهايي تصاوير خود را كنار هم چيده و يك آلبوم ديجيتالي جذاب را خلق كنند بپيونديم تنها لازم است كه نرم افزاري را انتخاب كنيم كه همه كارها را خودش انجام دهد و تنها انتخاب عكس ها و كمي هم سليقه لازم است تا بتوانيم به جذابيت كار بيفزاييم. Tipard Photo Slideshow Maker نام نرم افزاري قدرتمند است كه تنها براي همين كار طراحي شده تا به وسيله آن كاربران مبتدي هم بتوانند با طي مراحل كوتاهي آلبوم هاي ديجيتالي خود را خلق نمايند.

بازدید : 615 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe-Flash-Player-11

Adobe Flash Player اکتیوکس قوی و سبک که برای اجرای فایل های فلش که روی اغلب سیستم های عامل مرورگرها و موبایل ها اجرا می شود این بسته بر روی ۷۵۰ میلیون سیستم کامپیوتر و موبایل نصب شده است و تجربیات دیجیتال جدیدی به کاربران ارائه می کند.

این بسته مخصوص مرورگرهای فایرفاکس ، کروم ، اپرا و… می باشد.

ویژگیهای کلیدی نرم افزار:

- اجرای بازهای فلش در حالت full screen

- اجرای ویدئوهای فلش در حالت full screen

- اجرای سریع

- مصرف پایین پهنای باند رندر حرفه ای متون با کیفیت بالا

- جلوه های ویژه

- فیلترهایی مثل بلور و سایه زنی

- برجسته سازی فرمت های تصویری مختلف( GIF , JPEG  , PNG )

بازدید : 582 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش 40 تکنیک برتر فتوشاپ

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

 

به دنبال ارائه فیلم های مختلف آموزش فتوشاپ در سایت سرزمین دانلود و استقبال کاربران، در این مطلب آموزش 40 تکنیک برتر فتوشاپ را برای شما آماده کرده ایم.

 

این تکنیک های حرفه ای و فوق العاده توسط آقای Deke McClelland تدریس میشود. او که یکی از برترین طراحان دیجیتالی جهان است، در این دوره بهترین تکنیک های فتوشاپ را به شما آموزش میدهد.

 

شاید شما تصور کنید که به اندازه کافی در کار با نرم افزار فتوشاپ تسلط دارید. اما با مشاهده این دوره آموزشی، تکنیک هایی را فراخواهید گرفت که فقط از یک طراح حرفه ای بر میآید.

 

بیشتر طراحان ابزارهای متداول فتوشاپ را میشناسند و با آنها کار میکنند. اما ابزارهای ناشناخته زیادی هم در فتوشاپ وجود دارد که اگر کار با آنها را یاد بگیرید تازه خواهید فهمید که تا الان چه امکاناتی در اختیار شما بوده و از آنها استفاده نمیکردید.

بازدید : 510 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

 

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

 

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

 

هر بخش نیز شامل فیلم های مختلف آموزشی به همراه سورس فایل های گرافیکی برای تمرین درس ها میباشد.

 

آموزش های ارائه شده در این دوره، بر اساس امکانات مشترک فتوشاپ CS4, CS5, CS6 بوده و برای هر سه نسخه قابل استفاده است.

بازدید : 486 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

Dynamic Auto Painter 2.6

 

 

 

 

اکثر نرم افزارهای معروف گرافیکی (مثل فتوشاپ) ابزارها و یا پلاگین هایی برای تبدیل یک عکس به نقاشی دارند. توسط این ابزارها میتوانید عکس مورد نظر خود را به صورت یک نقاشی در بیاورید. اما انجام این کار توسط نرم افزارهایی مثل فتوشاپ نیازمند تخصص در کار با این ابزارهاست.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که مخصوص این کار طراحی شده است. یعنی به سادگی یک عکس را در آن وارد میکنید و یک نقاشی حرفه ای تحویل میگیرید.

 

نرم افزار Dynamic Auto Painter علاوه بر اینکه میتواند به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ویرایش عکس های شما را به نقاشی تبدیل کند، شامل مجموعه ای از ابزارها برای ویرایش یا ایجاد تغییرات در نقاشی نیز هست.

درباره ما
باسلام خدمت تمامی کاربران عزیز!به اطلاع دوستان می رساند مطالب جمع آوری شده از سایت های معتبر آسان دانلود.دانلودستان.و دیگر سایت های معتبر می باشد!لذا از شما کاربران عزیز خواهش مندیم جهت همکاری می توانند نرم افزار های خود را به ما ارسال کرده تا با نام خودتان در سایت قرار دهیم! باما در تماس باشيد:mojtabazb@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • ورزش نیوز شهرامام
  • دانلود كليپ
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • mci20 باشگاه فروشندگان برتر ایرانی
  • کانون گرگان دانلود
  • فروشگاه اينترنتي بياتيان
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ
  • دانلود دانلود دانلود . ..
  • انتظار آفتاب
  • نخودسیا
  • مــوزیکـــــ فانوس
  • باران دانلود موزیک
  • mobil
  • ** دانلودهـــــا**
  • تبادل لینک 3 طرفه
  • اخبار روز
  • فروشگاه اینترنتی
  • ویکی دانلود ها
  • دانلود اهنگ جدید
  • وبگاه بسیجیان حوزه امام علی (ع) رستاق
  • تبادل لینک،همه چی
  • طاووس بهشت
  • به روز ترین سایت فیلم ، سریال ، موزیک
  • ام رایان
  • مركز دانلود نرم افزار
  • وبلاگ رویدادهای شهرامام
  • وبلاگ تفریحی سرگرمی مدرن سایت
  • مرجع آنتی ویروس ایران
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • سایت تفریحی فانی فاز
  • اسکینک Skinak.ir
  • دیا دانلود / بهتزین مرکز دانلود
  • فسا118
  • دانلود سی تی
  • مسجدوليعصر(عج)شهرامام
  • عینک آفتابی
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • سایت ساز رایگان - وبلاگ دهی رایگان
  • فروش فلزیاب با یک روش تست جالب
  • وبلاگ مسجدامام حسين(ع)شـهـرامـام
  • وبلاگ دانلود سنتر
  • قالب سبز
  • مركز دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی سنینم
  • **همه چي كده**
  • گالری مدل لباس دخترانه مجلسی| 2013
  • لرد دانلود
  • Rozfa.Rozfa.Com
  • سایت رسمی نود32
  • فروشگاه اینترنتی
  • تبادل لینک
  • کم رنگ دات آی آر
  • وبسایت تبادل لینک
  • سایت تبادل لینک
  • نمایشگاه مبل گلستان
  • درج آگهی رایگان
  • توپ20
  • نت گشت
  • فروشگاه سی و سه پل شاپ
  • نیازمندیهای تی صد
  • افزایش بازدید / تبادل لینک اتوماتیک رنک افزا
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • PersianHit.com
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک هوشمند
  • شارژ
  • تبادل لینک
  • دزآب باران دانلود
  • تبادل لینک سه طرفه هوشمند
  • تبادل لینک اتوماتیک با پیج رنک 2
  • دانلود آهنگ جدید
  • خط تولید ماشین آلات
  • عینک آفتابی
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید عینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی
  • خرید عینک آفتابی
  • مای تبلیغ-درج آگهی رایگان
  • همسرگزینی
  • تبادل لینک خودکار
  • بازی جنگ خان ها
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • سیستم تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • خريد ميكرو تاچ
  • نیا تو معتاد میشی میمیری!
  • سایت دانلود
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • سفارش عینک آفتابی مردانه
  • فروشگاه عینک
  • خرید عینک آفتابی اصل
  • خرید عینک
  • خرید ساعت
  • فروشگاه عینک
  • فروش ساعت
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 694
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 531
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 569
  • باردید دیروز : 1,054
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,495
  • بازدید ماه : 3,495
  • بازدید سال : 111,991
  • بازدید کلی : 1,905,774
  • کدهای اختصاصی